Den betydning du skriver af afvisningsprocenten er rigtig i forhold til hvad jeg har forstået.
Ved mine affiliate sider svinger den utrolig meget, men på desirehd.dk ligger den på 0,78 ..
- Har dog også kun haft besøgende fra google' indtil jeg smed den i min signatur herinde.
Ved andre sider som findtaletid.dk eller smartphone-priser.dk ligger den på henholdsvis 43% og 73% - og her er det primært trafik fra annoncering (adwords).
Inde under afvisningsprocenten kan du tage avancerede segmenter oppe i højre hjørne, prøv at se hvad forskellene er alt afhængig af hvilken gruppe du vælger, det kan måske hjælpe dig med at se hvilke grupper der ødelægger din statistik :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Selvfølgelig vil man have en afvisnings procent var 0% men dette er fysisk umuligt tror jeg :)
På min webshop ligger den også på 25 - 35% - Og synes ikke du skal være overdrevet utilfreds med den procent du har.
Hvis du tænker over hvor mange hjemmesider du kigger på hver eneste dag og hvor mange du faktisk klikker videre på? Hvis du tænker lidt over det i fremtiden, så er det utrolig få sider man faktisk bliver på i en længere periode. Og man bliver ofte hvis man f.eks søger på bestemte ting og ikke klikker på direkte links.
Men synes ikke du skal være overdrevet utilfreds, men man vil jo gerne altid have den % så langt ned som muligt.
Hey Min afvisnings % på ngg-int.com ligger på 40% på mit site syntes det at skyldes dels at folk ikke finde det de søger, enten fordi ens laning page har været for ringe. eller simpelt hen at det ikke var folk var ude efter.
eller at der er folk fra udlandet der har forvildes sig ind på ens site, og man ikke har en sprog version de forstår.
jeg har fra tid til anden en del besøgende fra andre lande en DK, og mange af dem bruge tid på sitet hvor andre opholder sig 10sec.
Dette beroliger mig en hel del, så er 40 % måske slet ikke så ring.
Ved hjælp af rådet omkring segmenter, har jeg nu også fundet ud af, at nye besøgende kun har en afvisningsprocent på omkring 20, hvilket jo er noget mere tilfredsstillende!
Tak for de svar, der er blevet givet indtil videre