Søger derfor kontakt til en tøjdesigner eller person med erfaring i strik design. Det skal være til at håndstrikke og ikke maskinstrikning.
Måske man kunne være så heldig, at en af jer kunne skabe kontakten?
Jeg kan måske være behjælpelig med et par kontakter, da jeg har taget en udd. som designer/underviser netop indenfor håndstrik m.v. jeg gætter på at der skal laves en demo, som I vil sætte i produktion i lavlønsområder? korrekt forstået? og skal der laves opskrift / målskema hertil?
Jeg kan måske være behjælpelig med et par kontakter, da jeg har taget en udd. som designer/underviser netop indenfor håndstrik m.v. jeg gætter på at der skal laves en demo, som I vil sætte i produktion i lavlønsområder? korrekt forstået? og skal der laves opskrift / målskema hertil?
Kan du ikke lige skrive mere om projektet evt. til min mail: ad@myagenzy.dk , hvilke del skal de deltage i, hvad redskaber får de at abejde med m.v., omfanget, så kan jeg tjekke med dem som jeg vudere kan løfte opgaven og kan ha' interesse i projektet. Smid samtidig et tlf. så de kan ta' kontakt med dig.
Har ikke haft held første med at finde nogen endnu, så vil lige høre igen om der er nogen med kontakter til designere eller andre interesserede faggrupper eller privatpersoner med hang til lækkert maskulint strik.
Vi vil gerne indlede samarbejde med dig om strikketøj. Vi er fra vejdirektoratet, og er ved at sætte gang i strikkeprojekter med usynlig sikkerhed indstrikket i tøjet