Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af Strikkede trøjer...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tænker på at udvide min tøjkollektion til også at omfatte strikkede trøjer, huer med videre til maskuline mænd.

Søger derfor kontakt til en tøjdesigner eller person med erfaring i strik design. Det skal være til at håndstrikke og ikke maskinstrikning.

Måske man kunne være så heldig, at en af jer kunne skabe kontakten?

Ville være super!

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:23

Prøv at søge på de forskellige designskoler, da alle de kreative tøjdesignere typisk går der...

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 13:30

Jakob Bork Dirksen:

Søger derfor kontakt til en tøjdesigner eller person med erfaring i strik design. Det skal være til at håndstrikke og ikke maskinstrikning.

Måske man kunne være så heldig, at en af jer kunne skabe kontakten?

Jeg kan måske være behjælpelig med et par kontakter, da jeg har taget en udd. som designer/underviser netop indenfor håndstrik m.v. jeg gætter på at der skal laves en demo, som I vil sætte i produktion i lavlønsområder? korrekt forstået? og skal der laves opskrift / målskema hertil?

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 13:34

Hejsa

Fint indspark.

Har allerede kontakt til nogle supergode designstuderende på designskolerne.

Men mon ikke er også kunne være andre som er færdiguddannede og havde lyst til at lave en kollektion?

Eller nogen som kender en der aldrig er blevet uddannet, og som brænder inde med mange gode ideer, og drømmer om at få ideerne i produktion?

Hvis der er, så skriv til mig..Smile

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 13:38

AnnetteD:
Jeg kan måske være behjælpelig med et par kontakter, da jeg har taget en udd. som designer/underviser netop indenfor håndstrik m.v. jeg gætter på at der skal laves en demo, som I vil sætte i produktion i lavlønsområder? korrekt forstået? og skal der laves opskrift / målskema hertil?

Hej Annette

Lige præcistBig Smile

Du må meget gerne hjælpe mig med kontakterne.

1000 tak.

/Jakob

Iværksætter

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 13:56

Jakob Bork Dirksen:

Du må meget gerne hjælpe mig med kontakterne.

Kan du ikke lige skrive mere om projektet evt. til min mail: ad@myagenzy.dk , hvilke del skal de deltage i, hvad redskaber får de at abejde med m.v., omfanget, så kan jeg tjekke med dem som jeg vudere kan løfte opgaven og kan ha' interesse i projektet. Smid samtidig et tlf. så de kan ta' kontakt med dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03

Jakob Bork Dirksen:

Men mon ikke er også kunne være andre som er færdiguddannede og havde lyst til at lave en kollektion?

Eller nogen som kender en der aldrig er blevet uddannet, og som brænder inde med mange gode ideer, og drømmer om at få ideerne i produktion?

Jo flere krav du stiller, des dyre bliver designeren...

Men hva er dit budget?

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 11:28

Hej Annette

Jeg har sendt dig en mail med markedssegment, idegrundlag, og rammerne for arbejdet i øvrigt.

Kontakt mig gerne for mere eller uddybende oplysninger.

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 23:19

Hej igen

Har ikke haft held første med at finde nogen endnu, så vil lige høre igen om der er nogen med kontakter til designere eller andre interesserede faggrupper eller privatpersoner med hang til lækkert maskulint strik.

Så hører jeg meget gerne om detSmile

Tak

/Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:17

Vi vil gerne indlede samarbejde med dig om strikketøj. Vi er fra vejdirektoratet, og er ved at sætte gang i strikkeprojekter med usynlig sikkerhed indstrikket i tøjet

Vi hører gerne fra dig

Venlig Hilsen

Jytte Ørum Nørup

Vejdirektoratet

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)