Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor, Kontorplads og Virksomhedsadresse i Skive

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er ved at flytte ind i nye kontorer og i den forbindelse får vi et helt kontor ledigt, der er (trådløs) internet med i prisen, der er adgang til at bruge vores mødefaciliteter, der er mulighed for at få sat både interne og eksterne servere op. Vi er endnu ikke klar over om vi sætter vores ISDN telefon anlæg op men vi etablere ihvertfald en eller anden form for fællels telefoni som du også vil få adgang til.

Ud over kontoret vil der være en enkelt kontorplads ledig inde hvor vi selv sider, her vil være plads til dig, og din computer, et bord samt en reol eller lign.  Vi har muligvis møbler du kan låne af os uden beregning.

Til sidst vil vi gerne tilbyde erhvervsdrivende i eller omkring byen der har brug for en virksomhedsadresse at have den hos os, vi modtager og sorterer jeres post og i kan få lov at komme og låne mødelokalet i ny og næ. Prisen for dette har vi ikke helt fastsat endnu, men vi vil gerne udnytte vores lokaler bedst muligt.

Kontoret udlejer vi til næsten hvad formål det skal være, kontorpladsen vil vi helst have besat af en der arbejder med IT, Salg, Grafik/Foto, Journalistik eller lign. som sider meget og arbejder ligesom os.

Derudover vil vi gerne at det ikek kun skal være "udlejning af lokaler" men ligeså meget erhvervssparing.

Jeg forestiller mig at kontoret går for 2.500kr om måneden, alt incl. (dog med forbehold for voldsomt strøm/varme forbrug, men det snakker vi om)

Kontorpladsen kommer til at koste mellem 1.500kr og 2.000kr der vil være cirka ligeså meget plads som på kontoret til rådighed men da du ikke har mulighed for at "lukke døren" mener jeg ikke vi kan tillade os at tage ligeså meget for det.

Lad mig høre om i er intresseret, jeg kan fanges på:

Tlf: 405 11 627
Mail: mail@mc-solutions.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)