Jeg tror du har misforstået noget, det er ikke vedtaget endnu og der kan gå et par år inden det er implementeret i dansk lov, og lur mig om ikke det laves mindre stramt herhjemme, for det offentlige har ikke råd til at betale den slags renter...
Og de store virksomheder skal nok finde en måde at smyge sig udenom..
Ja, er helt klart en god ide, de offentlige er jo ikke ligefrem gode til at betale til tiden, men gode til at tage skyhøje gebyrer hvis deres betaling falder for sent.
Jeg tror du har misforstået noget, det er ikke vedtaget endnu og der kan gå et par år inden det er implementeret i dansk lov, og lur mig om ikke det laves mindre stramt herhjemme, for det offentlige har ikke råd til at betale den slags renter...
Og de store virksomheder skal nok finde en måde at smyge sig udenom..
Hmm... Det er nu fremme i pressen i dag, at regeringen har vedtaget, at det skal gælde indenfor de næste par år, hvilket også er et led i EU's "Small Business Act", som er hele EU's grundlag for at fremme og lempe de såkaldte SMV'eres iværksætternes muligheder for vækst.
Dog har jeg da forståelse for din mistro, hvilket også var grunden til mit spørgsmål i tråden.
Det er nu fremme i pressen i dag, at regeringen har vedtaget, at det skal gælde indenfor de næste par år,
Det fremgår af dagspressen at det et EU, som har vedtaget, at der gælde nye regler renteberegning og betalingsfrister. Regeringen har nu to år til at implementere dette i dansk lovgivning.