jeg har arbejdet i Norge for nogle år siden og syntes det er lidt vildt at man kan se hvad vores skandinaviske naboer tjener. Det er frit tilgængeligt for alle og der er endda en Facebook applikation med det.
Jeg arbejdede 7 år i Norge i valuta/aktie afdelinger hvor bonus jo er meget individuel ( og hemmelig), så kan godt huske at folk sad og ledte efter hvor meget kollegaen nu havde fået . Sikkert et problem i mange brancher med hemmelige lønninger deroppe.
Gid vi havde det Danmark så havde man noget skulle arbejde efter for hvem vil ikke gerne være den der tjener bedste på din arbejdes plads så gør man en ekstra indsats og kan se resultatet på listen
mindre venner tjeneste med at offentlige denne list, for nu kan man se det at man ikke bare giver væk til en ven med fordi du gør en ekstra indsats, derved giver det flere penge til samfundet. for nu ydes mere arbejde.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Layoutet er lidt i ekstrabladet stil og hvis det var en offentlig side, ville den nok ikke være plastret til med reklamer!?
Og hvis det var en seriøs side, ville vi nok havde hørt om det i nyhederne, ville jeg antager, for der er da ingen som gider have sådan nogle informationer stående frit på nettet.
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!