Godt forum! Jeg har en virksomhed med 2 millioner i omsætning og i 2007 bliver det 2 cifret millionbeløb. I dag har jeg en almindelig revisor der ikke er stats autoriseret fra et lille revisions firma hvor de er 10 ansatte. Jeg overvejer at skifte til en af de helt store Kpmg, Deloitte , Pircewaterhousecoopers da jeg har en fornemmelse af at den lille revisor kan overse ting når der er større omsætning og en af de store revisorer kan bedre rådgive om investeringer. Jeg vil høre om nogen har erfaring eller har været i en lign. situation? Ben |
Hej Ben
Det firma jeg var i tidligere, brugte vi i lang tid en "lille" lokal statsautoriseret revisor. På et tidspunkt blev det besluttet at benytte en af de "store" spillere på markedet. KPMG blev valgt (af forskellige årsager) og det var absolut tilfredsstillende.
Hvis du er parat til at betale noget mere for arbejdet, kan jeg på alle måder anbefale firmaet. Specielt Claus Witt, er en yderst behagelig og kompetent mand, som du jo kunne starte med at kontakte :-)
Claus Witt
Partner i KPMG
Telefon 38 18 34 28
Partner i KPMG
Telefon 38 18 34 28
-------------------------------------------------