Jeg har smidt den i et godt tilbud kategorien. Der har også været tilbud på EB, JP m.m. men dem har jeg ikke fundet relevante for Aminos brugere. Jeg synes da hele fidussen med Tilbuds-kategorien går af fløjten så (eller skal der kun være plads til JoomlaCMS og WP opsætnings tråde?).
Nej det er ikke det indtryk jeg har. Så er der i hvert fald mange sider som der skal ændres :-)... Men der var noget ballade med fagforenings-sider, som gav udtryk for de var uafhængige.
Nu linker indlægget til http://borsen.dk/gratis som er det gode tilbud og ikke til en side som en amino vil tjene penge på.
Vi gider ikke de der affiliatelinks herinde, de forplumrer debatten.
I kan ikke bilde mig ind at det er for at give Amino'erne et godt tilbud at man smider et link til ens egen affiliateside i stedet for direkte til den side man egentligt skal ende på.. Det er sgu for at tjene penge på det.
Jeg har smidt den i et godt tilbud kategorien. Der har også været tilbud på EB, JP m.m. men dem har jeg ikke fundet relevante for Aminos brugere. Jeg synes da hele fidussen med Tilbuds-kategorien går af fløjten så (eller skal der kun være plads til Joomla CMS og WP opsætnings tråde?).
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Misforstå mig ikke, jeg er helt enig i dette.
Det er blandt andet derfor jeg tager det op. Jeg synes der skal være åbent for alle gode relevante tilbud!
Gør evt. sådan, at indlæggene ikke blandes under nye indlæg.
Anders Christensen:
Nu linker indlægget til http://borsen.dk/gratis som er det gode tilbud og ikke til en side som en amino vil tjene penge på.
Vi gider ikke de der affiliatelinks herinde, de forplumrer debatten.
I kan ikke bilde mig ind at det er for at give Amino'erne et godt tilbud at man smider et link til ens egen affiliateside i stedet for direkte til den side man egentligt skal ende på.. Det er sgu for at tjene penge på det.
For at tage et eksempel, så er halv pris på Mikkels 2.0 seo bog, et super godt og relevant tilbud! MEN det er sku også for at tjene penge på det ;) ja ja det er ikke helt det sammen - men forstå essensen :D
For at tage et eksempel, så er halv pris på Mikkels 2.0 seo bog, et super godt og relevant tilbud! MEN det er sku også for at tjene penge på det ;) ja ja det er ikke helt det sammen - men forstå essensen :D
Der er en væsentlig forskel på en bog Mikkel har skrevet og en der henviser til en andens produkt for at tjene penge på at sende folk videre..
Så jeg synes ikke din sammenligning er synderligt holdbar.
Desuden er det ikke et emne til debat, det er bare et af de steder hvor vi må skære igennem for at holde debatten fri for alt for meget larm og støj.