Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aff. netværk, hvad kan gøres bedre?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg tænkte på hvis jeg en dag skulle lave mit eget affiliate netværk, hvad skal så gøres bedre?

Hvad er i trætte af?

Hvad er rigtig godt?

Kom gerne med ros og konstruktiv kritik, hvis vi er heldige lytter nogle af de store måske :-)

Personligt kunne jeg godt tænke mig bedre priser hehe.. Men sådan er det jo altid.

Derudover ville jeg gerne have at det hos fx. Euroads var mere tydeligt hvilke kampagner der må køre på Adwords og Facebook osv.

Hvad siger i andre?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig at netværket ikke altid danser efter annoncørens (læs mediebureauets) pibe.

Eksempelvis er der et mobilselskab, hvor afregning for mobilt bredbånd og mobil salg er delt op i 2 forskellige kampagner hos alle netværk, hvilket betyder at man ikke får afregning for mobilsalg via et link til mobilt bredbånd og omvendt, selvom begge produkter findes på samme landingpage.

Et andet teleselskab giver kun afregning for enkelte abonnementer, selvom der kan vælges flere typer på landingssiden. Det er dårlig stil at annoncøren får en masse gratis kunder på den måde.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:03

Udbetalingstiderne!

Udbetalingstiderne hos de fleste danske affiliate netværker er enormt dårlige sammenlignet med deres udenlandske konkurrenter. +45 dage (fra måneden er gået) er altså alt for lang tid at vente.
Partner-Ads har godt nok kortere udbetalingstid, hvilket er godt. Men de andre kan ikke helt konkurrere på den front.

Mange amerikanske netværker udbetaler hver uge eller hver anden uge. Og det er noget jeg savner hos de danske netværker. :) 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)