Jeg har fået muligheden for at distribuerer, økologiske, Allergi og Naturkosmetik og regner at gøre det via en webshop... Nu har vi jo tilgode a se rigtig succes for "købmandsforretninger" på nettet (eller detailsalg), men måske dette segment er vant til at købe på nettet i forvejen...? Vi regner med at kunne sælge langt den støste del af varene 35-40% billigere end de eksisterende detail forretninger og webshops... og vil få cirka 2.500-3.000 vareno. altså meget større udvalg end mine umiddelbare konkurrenter. Uden der skal gå for meget øko-flipper i den, så gør vi det elvfølgelig fordi vi tror på økologi, men vi gør det også for at udfordre eksisterende distributører og skaffe alle folk bedre og billigere økologi.. på lang sigt Der er lidt udfordringer med logistikken som ikke er helt på plads endnu, men det kommer det inden længe. Vi regner med selv at tjene 20-25% i snit på varene, hvilket jeg tror er meget godt for dagligvarer???? Jeg ville gerne høre, hvad i synes der kunne være med til at gøre sådan en service spændende...ud over priserne som vi selv har focus på... skal der f.eks være blogs, opskrifter eller andre ting? Hvad synes i? SHOOT! // |
Økologi, Allergi, Natur Kosmetik
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)