Well.. Det er sådan at det kan man ikke :) Tro mig jeg har prøvet alt muligt - og det virker ikke.. En html counter der tæller i textarea er langt fra det samme, da javascriptet laver textarea om - det er ikke muligt med mindre du redigere hele scriptet og smider det ind sådan, og det er nu ikke BARE LIGE at gøre, da den skal frasortere html tags etc. etc.
Du lyder lidt nedladende? Hvis jeg gad redigere andres værker havde jeg gjort det, men det er ikke mig. Men du skal være velkommen til at gøre det og smide en pris på dette.
Måske fordi du på den ene side lader som om du har komplet styr på alting, og så på den anden side opfører dig komplet hjælpeløst.
Så det krav, inklusiv "etc. etc." skal du jo i givet fald huske at overlevere til din Javascript ekspert når du engang finder ham, ellers blir du skuffet :o)
Du lyder lidt nedladende? Hvis jeg gad redigere andres værker havde jeg gjort det, men det er ikke mig. Men du skal være velkommen til at gøre det og smide en pris på dette.
Måske fordi du på den ene side lader som om du har komplet styr på alting, og så på den anden side opfører dig komplet hjælpeløst.
Smut ud af tråden, du er sgu ikke meget værd. Det er DIG der tager fejl - selvom du i din profil skriver du aldrig gør . men tro mig - du tager fejl angående dit såkaldte Google-check.. Google kan ikke gøre alt for en ;-)
Anyway, jeg har ikke mere at skrive med dig om, for jeg har ikke tænkt mig at mudderkaste. Bye bye