Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - Hvad synes du?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Tak for din mail.

Jeg lægger ikke skjul på at det er en portal/guide, hvor man skal kunne finde alt mellem himmel og jord vedr. stress. Dertil kommer at vi er Danmarks største netværk med stressbehandlere.. Sitet blev lanceret d. 1. oktober og pga den hurtige udvikling, har vi været nødt til at lave et nyt site, selvom vi egentlig var glade for det gamle. Men vi har indgået nogle forskellige samarbejdsaftaler, fået enkelte store kunder pr. 1. febr. i forbindelse med en stress folder og artikler vi skal skrive etc. Derfor var den gamle portal ikke "god nok".

Ja, det er egentlig lidt svært at forklare.. Men vi skal egentlig have "orden i rodet".. Dvs. Man skal kunne finde alt i rodet.. De stressramte skal vide at det er "stedet" man besøger, for at få info, råd og hjælp, når man har stress...

Inden vi satte os ned og skulle "tegne" det nye site, var min inspirationskilde egentlig yahoo.. og også berlingske, politiken, jp osv.. For jeg synes de har "orden i rodet"... Er det til at forstå??  Eller vrøvler jeg?

Summa summarum.. Det er ingen hemmelighed, at vi er en portal.. Tværtimod.. Vi vil kendes som "Stress portalen" hvor alt er til at finde..

Og tør jeg skrive det her...  Der kommer meget mere indhold på endnu...  Bl.a. Arbejdsmiljø, der er et meget bredt og vigtigt emne.. Stress & Børn, der ligeledes er meget vigtigt.. Stress af med forskellige spil/leg/quiz... Forum.. Udgivelser.. Kalender..

Så får jeg nok høvl herinde :))

Er der virkelig ikke en eneste der har noget ros?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:56
Hej William

Hvor er det synd. Vi/jeg skriver jo ikke dette for at jorde jeres initiativer. Vi gør det, fordi vi gerne vil hjælpe dig/jer til success. Og så bliver en spade kaldt for en spade. Det er den ENESTE måde, vi kan kommunikere effektivt.

Internettet bliver en hårdere og hårdere "arbejdsplads" for hvert år der går.... og kun de bedste vinder.

Vi herinde på Amino har en KÆMPE fordel af at kunne trække på hinandens erfaring; men så må vi også være indstillet på at få nogle "prygl" en gang imellem. Jeg har også fået mine .

Bare husk, at når du får prygl, så er det fordi der er folk, der rent faktisk bekymrer sig om dig og vil hjælpe dig, med den viden de har. Problemet er, når nogen skriver og ikke får nogen respons overhovedet.

Jo, William der er heldigvis masser at rose:

Det er et flot banner.

Det er godt, at I er konsekvente med farverne og stilen.

Det er flotte billeder

Det er en flot venstre menu.

Det er en flot skrifttype

Det er et flot faneblads-system

Dine 2 store tabeller med indhold er velpropotionerede.

Dine blokke i højre side ser fine ud.

Det er nogle flotte, ensartede bannere, du har kørende i bunden.

Altså: Dine elementer fejler (næsten - de der kugler i toppen stresser mig) INTET.

Problemet er udelukkende, at der er ALT for mange FORSKELLIGE elementer, som alle sammen skal være der på een gang.

Det virker næsten som om, at I er faldet over en eller anden skabelon side og har været benovet over, hvor mange forskellige måde man kan hælde info på forsiden.... og så har I ikke kunnet bestemme jer.

HUSK: Content is KING (ok.... så også keywords da ). I er bange for at kede folk. Det skal I ikke være. Tag f.eks min egen www.EffektivMarkedsfoering.dk. Den er er enkel, grænsende til det kedelige; men via min Tracer kan jeg se, at den fungerer forrygende..... fordi den er til at finde ud af.

Jeg siger ikke, at jeres hjemmeside skal være lige så konservativ som min. Med tiden vil www.EffektivMarkedsfoering.dk nok snarere nærme sig din.... men IKKE med alle de navigationsmuligheder.

Håber, at du kan bruge det til noget.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:20
Hej Christian

Nu rødmer jeg jo helt  Tak

Jeg har skam også lagt emnet op her for at få ris/ros.. Jeg elsker kritik...

De kugler oppe i toppen synes jeg egentlig også er lidt forstyrrende.. Men det er nærmest ligegyldigt hvilke billeder man kommer på, så får det alt for meget "taget fra en amerikansk image-database" look.. Men det er godt nok det mindste problem, at finde nogle billeder...

Vi har lavet en hjemmeside til en behandler inde på StressTerapi.dk... Hun er VILDT dygtig til at tage billeder af "vand"... Mon det kunne være en ide at få sådan et billede ind i toppen? Hendes hjemmeside er www.discoverwellness.dk (Den hjemmeside har vi da designet ret godt, ik? )

Og Christian, jeg skriver en PM til dig.. Har kigget på din hjemmeside effektivmarkedsforing.dk.

Tror godt vi kunne lave lidt samarbejde på et nyt projekt jeg er igang med.. MarketingGuide.dk.. Men mere om det i PM :)

mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:35

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:31
Tak for PM, William.

" Vi har lavet en hjemmeside til en behandler inde på StressTerapi.dk... Hun er VILDT dygtig til at tage billeder af "vand"... Mon det kunne være en ide at få sådan et billede ind i toppen? Hendes hjemmeside er www.discoverwellness.dk (Den hjemmeside har vi da designet ret godt, ik? )"

Jo, det er NYDELIGT. Det er en hjemmeside, som klart hører til i det bedre selskab

Mvh,

Christian

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:56
Hej... Jeg synes det er en flot side.. Dog synes jeg du burde skifte billederne oppe i toppen ud med nogle mere "rolige" billeder... Synes billederne stresser...

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:02
Meget kort og præcist sagt:

ALT for meget information på ALT på lidt plads!

(Når jeg skriver information=både billder-tekst-farver)

Hele dit website er meget forvirrende! og personlig ville jeg gå væk lige sså hurtigt som jeg kom.

Prøv at gøre det mere simplelt - brug 2-3 grund farver istedet for 6 osv...
//Whatever
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:15
"Og tør jeg skrive det her...  Der kommer meget mere indhold på endnu...  Bl.a.
Arbejdsmiljø, der er et meget bredt og vigtigt emne.. Stress &
Børn, der ligeledes er meget vigtigt.. Stress af med forskellige
spil/leg/quiz... Forum.. Udgivelser.. Kalender.."

Det er også helt fint - måden er jo hvordan du bygger det op for modtageren - Når du bygger dit "web" skal du mere tænke på modtagerne, dvs. læseren  og ikke dig selv i første omgang. Hvad vil du selv som læsere på et website have af funktionalitet? -Att det skal være brugervenligt? Læser venligt, tilgængeligt? - Når du du har spurt di selv disse spørgsmål (og måske nogle folk som du kender) så har du et godt grundlag, som du bygger dit koncept rundt om, hvilket vil give dig et godt fundtment til et godt veludviklet website mener jeg for at lave et godt site.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:14
Jeg bliver også en smule over-informeret, men kan grundlæggende godt lide funktionaliteten. Jeg synes at man får de informationer der er brug for, men at det forekommer en smule rodet...jeg skulle lede længe.

Ville det ikke være rart, hvis man blot skulle klikke sig ind på dit site og stresse af til en god og præcis introduktion af dit koncept...eksempelvis en lille film www.imagefilm.dk

-det bliver jeg jo nød til at foreslå:-)

Held & lykke!!

*Jeppe

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:08

Selvom du sikkert har hørt det nok gange nu, ville jeg også sige at den giver altså mig lidt stress, her kommer jeg så til at tænke tilbage til artiklen http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29807  (sagt med et glimt i øjet  )

Men når at kigger på din side, går jeg ud fra at du ikke er så rutineret i at lave webdesigns, og så syntes jeg det er ok lavet. Men sådan tænker kunder ikke. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at vide hvor mange sekunder en besøgende i gennemsnit er på siden ? hvis de er væk indenfor 10 sek må du nok søge professionel hjælp.

Godt råd fremover.. KEEP IT SIMPLE

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)