Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til de 2 hurtigste! - Social-Marketing.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvordan kan du få flere til at "synes godt om" din Facebook Profil?

En af mulighederne er, at lave en grafisk Facebook Profil. Mange virksomheder fokuserer på dette område, da det virker - Ved en grafisk Facebook profil, man kan forklare hvem man er, og hvad man kan tilbyde sine besøgende, ved at de "synes godt om" ens Facebook profil, på en smart og flot grafisk måde.

Vi vil gerne tilbyde de 2 hurtigste, en grafisk Facebook profil 30% nedsat, altså kun 700kr.

I kan se referencer af tidligere arbejde vi har lavet, samt informationer omkring grafiske Facebook Profiler på vores hjemmeside, Social-Marketing.dk.

Se også tråden, hvor vores grafiske profiler får stor ros. 

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:19

Jeg vil gerne købe sådan en fed forside til min facebook side - hvis man altså ikke skal have 25 eller 50 venner for at det kan lade sige gøre.

Jeg er ny derinde, så ved ikke en dyt om det. :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 18:45

Hej Michael

Der er skam ingen krav om hvor mange fans man har, så det er intet problem. :)

Hvis du skriver din e-mail adresse og hvilken side det drejer sig om, i en PB til os, så vil vores grafiker skrive til dig imorgen tidlig. :)

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:16

Social-Marketing.dk:

Hej Michael

Der er skam ingen krav om hvor mange fans man har, så det er intet problem. :)

Hvis du skriver din e-mail adresse og hvilken side det drejer sig om, i en PB til os, så vil vores grafiker skrive til dig imorgen tidlig. :)

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Jeg benytter mig ikke af PB systemer, er tilmeldt en del andre sider hvor de også har PB - så jeg foretrækker at samle alle mine beskeder på min rigtige email.

Min email er eya4614 [ medisterpølse ] gmail.com

Jeg kan ikke finde din email på hjemmesiden, udover den mail-form i har lagt op, nå men det drejer sig bare om siden Doctor Q Hovedbrud

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 08:38
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)