Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS website .... med kunde login

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejfficeffice" />

 

Jeg er på vej med en lille vognmands forretning, med små lyn hurtige Kurerbiler, som kun køre haste opgaver via taxameter med fast pris pr. km.

 

Min ide er at få sat GPS i bilerne så kunden IRT, kan se hvor bilen befinder sig i HELE Danmark, nord Tyskland og syd Sverige (Skåne), håbet er det kan gøres så tæt på in reel time som muligt, det kunne være cool, hvis min kunde kan se en af mine vogne køre ind på deres p-plads, så et øjeblik efter blive mødt af min smilende medarbejder.

 

Altså websiten og GPSén i bilerne skal kunne tale sammen IRT, hvis det er muligt. Ellers med ofte opdatering evt. 15 -30 sek max. tid 5 min.

 

Det jeg søger er en der kan lave dette for mig, som udgangs punkt skal DK være oversigtskort lidt a la http://www.kurernet.dk eller lidt hen af DSB´s Landets Puls  på http://lp.bane.dk/mapcafe/pass_tog.asp men med mulighed for at taste et vogn nummer ind og så kunne følge denne bil, meget gerne tæt på næsten, så tæt på at kunden kan se vognen holder for rødt lys, fra afhentning til leveringsadressen, gerne med forventet tidspunkt for levering som naturligvis også ændres hvis der eks er kø eller vejarbejde. Det skal desuden være muligt for mine kunder at se hvor der er en ledig vogn GRØN og gerne vise dem der er optaget RØD

 

I første omgang søger jeg en pris overslag.

 

Men aner ikke hvor omfattende dette kan gå hen at blive, men er nu lidt OPS på IDEEN. Hvis det viser sig at være omkostningskrævende, at lave dette tilbud til mig, så skal du ikke kaste dig ud i det.

 

Et evt. program der kan bruges til km og tids beregning af turen, natur

Venligst

René Buch

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

 
Mit råd er: gå aldrig igang med at udvikle dit eget system... det bliver simpelthen for dyrt...
 
Der er flere firmaer som tilbyde disse løsninger f.eks http://www.dantrack.com 
 
du kan bla. leje disse løsninger incl. udstyret til dine biler...
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 
Fino med cool info.
 
MEn som skrevet står ......... BARE EN IDE!!!!!!

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde at kigge hurtigt på den side ...........

 
det virker som om det lige er det jeg skal bruge, må se om jeg kan få en god deal i hus *GGGG*

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan evt. være at www.tractrac.dk kan hjælpe dig, de beskæftiger sig med live GPS tracking.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Jeg arbejder bl.a. med udvikling, drift og support af den slags systemer. Så jeg kan tilbyde et køreklart system til en meget fornuftig pris. Kan du ikke lige smide mig en mail med dit nummer/mail-adresse til cj (a) activesoft.dk ?
 
mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)