Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er selvstændig og vil lære seo/ad words

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i andre på amino

Jeg leder efter råd og vejledning til hvordan jeg selv kan begynde at håndtere seo og ad words. Vi bruger i dag firmaet 3 c ads som jeg som sådan er fint tilfreds med. Jeg har bare en stemme i hoved der hele tiden siger det kunne blive bedre.

Jeg har 3 selskaber men kun et af dem er aktive på google. Vi bruger pt. et sted mellem 20-30.000 kr på adwords om året og den omkostning vil jeg gerne have ned plus jeg måske kunne forbedre resultatet.

Jeg har søgt google igennem for kurser og jeg tror det er den vej jeg skal. Jeg er sådan rimelig ved en computer. Er ikke uddannet men har en stabil tilgang til det.

Er der nogen der kan anbefale kurser eller lign?

De priser jeg har set der ender man på 10.000 før man har set sig om. Min tanke er at der må være nogle der er gode til det som er villig til at lære fra sig for noget lign samme beløb. Jeg vil først starte op på det til foråret men planlægger heletiden efteruddannelse. Derfor skriver jeg nu.

Men skriv en pm hvis det er konkret ellers skriv her åbent.

Venlig hilsen

Christoffer

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Læs denne eller denne eller begge.

Gå på amazon.com og søg på "adwords" - her får du et bredt udvalg af AdWords bøger. Alternativt er der Thomas Rosenstands http://adwords-lex.seo-lex.dk/

Når du har spørgsmål, så googl dem eller spørg herinde.

Hvis du først starter til foråret er det en god timing. Havde været noget skidt, hvis du skulle være klar til jul.

/JG

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

I stedet for at købe en masse forskellige bøger, som desuden er gode bøger, vil jeg anbefale dig du forsøger at komme til noget viden via diverse blogs, og får dannet dit eget overblik over hvad du egentlig gerne vil fokusere på. Er det SEO eller Adwords? Det er 2 forskellige verdener. Der er mange der forsøger at lære begge samtidigt, jeg vil dog anbefale dig at du sætter dig ind i hvad det handler om.

Og så læse nogle forskellige blogs om SEO. Der flere forskellige, og du er allerede blevet anbefalet nogle forskellige tips af dygtige SEO'er herinde. Men det er en svær branche, og du vil uden tvivl opleve en masse modgang. Derfor kan en bog godt være rigtig meget at komme igennem. Kurser er GODE hvis man har en dygtig mester, men tit er SEO lige så meget analysering og effektivisering som det er fakta.

Ingen kender jo Google, men du kan lige så godt forsøge at komme til at kende vores kære søgemaskine så godt som muligt, og så forsøger at lære så meget som du kan online. Ellers download light-udgaverne af bøgerne og tilsnus dig noget viden.

Held og lykke med det hele :)

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lidt pudsigt og uigennemskueligt svar du kommer med Micky. Jeg har lige læst dine sidste 7-8 svar på forskellige tråde igennem her så uhyggerligt tidligt en lørdag morgen og enten er det mig der er søvning endnu eller også handler det vist mere om linkbuilding og synlighed for dig og Marcel Fuursted end om at svare folk?

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger lige på forhånd tak for nogle af svarende.

Min tanke var at der måske sad en gut der havde job inden for branchen som så gerne ville lære fra sig i sin fritid.

Alternativt. Tror der sidder mange gutter/nørder der ude som kan de her ting men bare ikke har finanserne til at starte et adword firma op. Jeg talte med min kollega i går og vi kastede bare lige bolden op.

Vi har nogle finanser og nogle store kontorer at rode med. Så teoretisk set er den ene halvdel af et sådan firma jo allerede klar.! Lyder det hele åndsvagt eller er der for streng konkurrence på marked 

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at de folk der besidder tilstrækkelig viden til at kunne undervise i SEO, tager sig pænt betalt for deres tid. Medmindre du har lyst til at kaste så mange penge (for vi taler mange penge) efter privat SEO undervisning, så er bøger og blogs om SEO på internettet den bedste måde at lære SEO på. Det samme gælder AdWords.

 

Christoval:

Alternativt. Tror der sidder mange gutter/nørder der ude som kan de her ting men bare ikke har finanserne til at starte et adword firma op. Jeg talte med min kollega i går og vi kastede bare lige bolden op.

Vi har nogle finanser og nogle store kontorer at rode med. Så teoretisk set er den ene halvdel af et sådan firma jo allerede klar.! Lyder det hele åndsvagt eller er der for streng konkurrence på marked 

???.

Hvis du selv vil starte virksomhed inden for AdWords, kommmer du ikke uden om at lære om AdWords (!?).

/JG

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoval:

Jeg siger lige på forhånd tak for nogle af svarende.

Min tanke var at der måske sad en gut der havde job inden for branchen som så gerne ville lære fra sig i sin fritid.

Alternativt. Tror der sidder mange gutter/nørder der ude som kan de her ting men bare ikke har finanserne til at starte et adword firma op. Jeg talte med min kollega i går og vi kastede bare lige bolden op.

Vi har nogle finanser og nogle store kontorer at rode med. Så teoretisk set er den ene halvdel af et sådan firma jo allerede klar.! Lyder det hele åndsvagt eller er der for streng konkurrence på marked 

Jeg er nu heller ikke helst sikker på, at jeg forstår hvad du mener.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)