Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopløsning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at man kan få hosting helt ned til 10-20 kr. pr. måned, men vores erfaring er, at man får hvad man betaler for i forhold til support, stabilitet og sikkerhed. Prøv fx. at lede efter telefonnummeret på surftowns hjemmeside. Jeg siger ikke at det er dårligt, men selvfølgelig skal de skære nogle hjørner for at levere varen til den pris.

Allan I:
Jeg har også primært hørt godt om Dandomain - men jeg synes de er ekstremt dyre.

Vi arbejder som sagt med DanDomain WebShop. Som ny shopejer vil jeg anbefale et standard-shop-modul (299,-/md), DanDomain betalingssystem (99,-/md) og hvis du gerne vil bryde standardskabelonerne, skal du også have Avanceret designer modul (99,-/md). Det vil sige en månedlig drifomkostning på lige under kr. 500,-. For de penge får man både systemet og professionelt hosting og support efter alle kunstens regler.

I mine øjne er det ikke dyrt, hvis projektet er seriøst man og forventer et vist afkast af sin webshop.

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:34

Raketfart:

Det er korrekt at man kan få hosting helt ned til 10-20 kr. pr. måned, men vores erfaring er, at man får hvad man betaler for i forhold til support, stabilitet og sikkerhed. Prøv fx. at lede efter telefonnummeret på surftowns hjemmeside. Jeg siger ikke at det er dårligt, men selvfølgelig skal de skære nogle hjørner for at levere varen til den pris.

Allan I:
Jeg har også primært hørt godt om Dandomain - men jeg synes de er ekstremt dyre.

Vi arbejder som sagt med DanDomain WebShop. Som ny shopejer vil jeg anbefale et standard-shop-modul (299,-/md), DanDomain betalingssystem (99,-/md) og hvis du gerne vil bryde standardskabelonerne, skal du også have Avanceret designer modul (99,-/md). Det vil sige en månedlig drifomkostning på lige under kr. 500,-. For de penge får man både systemet og professionelt hosting og support efter alle kunstens regler.

I mine øjne er det ikke dyrt, hvis projektet er seriøst man og forventer et vist afkast af sin webshop.

Hej Raketfart.

Har nu ikke noget at bidrage med, men så lige jeres referencer på din side. Det nogle ganske flotte designs, og skinner på ingen måde igennem at i bruger Dandomain som shop. Hader at komme på en shop, hvor man kan se det noget billigt standard pis, og de kan dermed miste mig som kunde. I mine øjne er det nemlig ikke en seriøst shop så.
Det har i sku klaret rigtig godt, prisen er også derefter kan jeg se :).

Men stort ros til jeres design afdeling :).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:05

Raketfart:

Man skal have webhotel Erhverv for at kunne få telefonisk support hos Surftown - men som du selv nævner, så er de jo nødt til at spare et sted for at holde priserne ned. Til gengæld fungerer deres mail-support udemærket.

Raketfart:

Det vil sige en månedlig drifomkostning på lige under kr. 500,-. For de penge får man både systemet og professionelt hosting og support efter alle kunstens regler.

Alt er jo relativt. Wink

Jeg har webhotel med plads til 10 domæner, ubegrænset antal mailadresser, ubegrænset antal databaser, fri trafik og webshop - for kroner 600,- OM ÅRET!

Hvilket er årsagen til, at jeg synes Dandomain er lidt pebrede med deres priser.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:09

Next.man:

Men stort ros til jeres design afdeling :).

Tusind tak! Big Smile

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)