Det er korrekt at man kan få hosting helt ned til 10-20 kr. pr. måned, men vores erfaring er, at man får hvad man betaler for i forhold til support, stabilitet og sikkerhed. Prøv fx. at lede efter telefonnummeret på surftowns hjemmeside. Jeg siger ikke at det er dårligt, men selvfølgelig skal de skære nogle hjørner for at levere varen til den pris.
Vi arbejder som sagt med DanDomain WebShop. Som ny shopejer vil jeg anbefale et standard-shop-modul (299,-/md), DanDomain betalingssystem (99,-/md) og hvis du gerne vil bryde standardskabelonerne, skal du også have Avanceret designer modul (99,-/md). Det vil sige en månedlig drifomkostning på lige under kr. 500,-. For de penge får man både systemet og professionelt hosting og support efter alle kunstens regler. I mine øjne er det ikke dyrt, hvis projektet er seriøst man og forventer et vist afkast af sin webshop. |
Raketfart:Det er korrekt at man kan få hosting helt ned til 10-20 kr. pr. måned, men vores erfaring er, at man får hvad man betaler for i forhold til support, stabilitet og sikkerhed. Prøv fx. at lede efter telefonnummeret på surftowns hjemmeside. Jeg siger ikke at det er dårligt, men selvfølgelig skal de skære nogle hjørner for at levere varen til den pris.
Allan I:Jeg har også primært hørt godt om Dandomain - men jeg synes de er ekstremt dyre.Vi arbejder som sagt med DanDomain WebShop. Som ny shopejer vil jeg anbefale et standard-shop-modul (299,-/md), DanDomain betalingssystem (99,-/md) og hvis du gerne vil bryde standardskabelonerne, skal du også have Avanceret designer modul (99,-/md). Det vil sige en månedlig drifomkostning på lige under kr. 500,-. For de penge får man både systemet og professionelt hosting og support efter alle kunstens regler.
I mine øjne er det ikke dyrt, hvis projektet er seriøst man og forventer et vist afkast af sin webshop.
Hej Raketfart.