Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er papirblok.dk i orden ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Så har vi næsten vores lille nye projekt igang...

www.papirblok.dk hvor vi sælger papirblokke til meget billige priser.

Men inden vi skyder den 100% igang ville det være rart med lidt kritik eller måske ros.

Skriv endelig hvis noget er skidt, noget kan gøres bedre og måske hvad i har af ideer, når vi skal igang med salget ?

Mvh

Brian

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:44
Skriv evt et tal i feltet med antal så der står "et eller andet" så man ikke blot får en tom kurv hvis man trykker køb og forventer at smide 1 pakke i indkøbskurven.

Desuden: Tilbyder I tryk af logo på hvert ark?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 21:46
Hej Anders

God ide med antal.

Det er muligt med tryk på blokke..men ikke via denne side som det ser ud nu. På papirblok.dk er det kun meningen at sælge super billige blokke af vores overskudspapir.

Mvh

Brian

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:11

Jeg var inde på siden og brugte lidt tid på at finde ud af, om blokkene er blanke, kvadrerede eller linjerede. Men det lykkedes ikke.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:22
Fortæl hvor i købsprocessen er samt at I ikke benytter kreditkort. Jeg blev lidt overrasket over pludselig at være færdig uden at skulle betale.

Faktisk er jeg endnu mere overrasket over at jeg skal indbetale pengene på en konto og at det først står i den faktura jeg får tilsendt. Ikke at det er noget problem som sådan, men det var ikke lige hvad jeg forventede. Det skal I måske gøre lidt tydeligere. Jeg missede det ihvertfald.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 22:27
Hej Anette

Det kan du have ret i...det er nu tilføjet under varebeskrivelse..

Tak for hjælpen.

Mvh

Brian

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 22:31
Hej alsc

Det kan du have ret i...det skal være mere tydeligt.

Har set din bestilling og tak for det...Blokke er iøvrigt blanke.

Siden er faktisk ikke helt sat i værk endnu men bliver det 100% indenfor nogle dage. Kreditkortbetaling vil ikke blive aktuel foreløbig da vi i første omgang vil prøve ideen lidt af. Men der skal da helt klart gøres noget ved den manglende info.

Mvh

Brian

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:38
Hej Brian

gå dog i seng!!..klokken er mange...

jeg kan kun sige at når de få ting andre har påpeget er iorden har du en flot og enkel forretning, lige som jeg kan lide dem!

personligt synes jeg det er en fornøjelse at det kan gøres så stilrent og enkelt, der er selvfølgelig heller ikke så mange varer og varegrupper, men det gør det hurtigt og nemt som køber at tage en beslutning.

pøjpøj med det!

mvh asger lone og jan

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 23:24

Held og lykke med projektet - det ser nemt og overskueligt ud - men i min øjne mangler i at tænke i søgemaskineoptimering - der mangler adskillige småvigtige ting i det setup i har lavet. Eksempelvis en anderledes titellinie og h1-h6 formateringer m.v.

I har ikke så mange forskellige søgeord at arbejde med så i bør dyrke de forskellige kombinationer i jeres tekster.

God arbejdslyst

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 07:57
Jeg glemte rosen :)

Siden er nem at håndtere og for at bruge et Thorborgsk begreb, så er der ikke pokkers mange forhindringer, der stopper mig i at foretage mit køb. Jeg kan spurte igennem til målet. At målet så indeholdt andet end jeg regnede med er en detalje, men det har du også forklaret :)
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)