Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigesmartphones.dk - god/dårlig?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!

Jeg vil hører hvad i synes om min side billigesmartphones.dk. Er den brugervenlig og er det en side i kunne finde på at gemme under favoritter til en gang i skal købe ny mobil. Hvorfor? hvorfor ikke?

Kom gerne med konstruktivt kritik! Og mangler og andre brugbare ting ;) (som i plejer)

Mvh 

Mads Søndberg

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Hej Mads :) 

Måske skulle du skrive om nogen no-names når nu siden hedder billigesmartphones.dk? På din top 7 er iPhone 4 #1 - men er det en billig smartphone? Forstår godt konceptet med, at i vil finde de billigste udbydere - men synes bare domænet medfører andre forventninger til siden :) 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 21:00

Okai, ja det kan du godt have ret i det med at jeg skal have de små, mindre og ukendte smartphones frem i lyset ;)

Tak for god info ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Det kan ihvertfald ikke være rigtigt, at man ikke kan finde andet end iPhone, HTC eller Samsung på nettet :D ( Ved godt, at jeg er grov i min def. nu ) 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:33

Det er en rigtig fin side, men syntes den øverste del på forsiden mangler noget, jeg syntes den er meget bar. Jeg syntes ikke helt rigtig den fanger mig.

Evt. en opdeling af mærker og emner i nogen bokse/kasser og så i nogen farver for at fremhæve det hele.

Men ellers så syntes jeg ideen er super god og navnet gør da også jeg har lyst til at se mere.Big Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:36

Den øverste halvdel af siden ser i mine øjne ikke færdig ud?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 14:03

Tusinde tak ;)

Ja, i kan godt have ret i det med forsiden ;) og den øverste del ;) Det skal jeg nok kigge på.

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 14:22

Hej Mads Smile

Jeg faldt lige over dine telefonlinks i nederste venstre del af sitet. Der er mange døde links, så der er risiko for, at dine brugere mister interessen, når de ofte støder på forhindringer.

Desuden kunne jeg godt bruge nogle priser på selve forsiden. Det ville virke mere indbydende på mig i hvert fald.

Jeg laver selv en side med smartphone priser, men derfor kan vi jo godt hjælpe hinanden i bedste Amino-ånd Wink. God vind med projektet. 

Mvh. Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:48

Næsten hver anden links til kampagner er afsluttet , jeg mister interessen for at gå videre på siden , især dem i bunden af siden er afsluttet

Jeg ville gå op at formidle et budskab hvad kan telefonerne for det er moddeler der kan rimeligt meget .

Desuden ville jeg lave en ordbog fortegnelse hvad de forskellige ting betyder og lave en blog og skrive vildt om emmet om dette giver indhold til søgemaskinerne derved bliver din side interessant for google for du har et budskab med hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:32

Mads :

Hey Aminoer!

Jeg vil hører hvad i synes om min side billigesmartphones.dk. Er den brugervenlig og er det en side i kunne finde på at gemme under favoritter til en gang i skal købe ny mobil. Hvorfor? hvorfor ikke?

Kom gerne med konstruktivt kritik! Og mangler og andre brugbare ting ;) (som i plejer)

Mvh 

Mads Søndberg

Hej Mads,

Efter et hurtigt kig på din side synes jeg at der er noget galt med din header. Hvorfor er der så langt fra bunden at dit logo til menuen?

Den store afstand betyder at når jeg viser din side i 1024*768 (som stadig er meget brugt) opdager jeg ikke at der kommer nyt indhold frem når jeg benytter menuen. Det er simpelthen uden for skærmen.

Synes at du skulle få rykket hele siden tætter på dit logo.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)