Ja, jeg kan da godt se, at jeg skal have justeret mine priser, når jeg ser på de bud, som er kommet fra de forskellige her i tråden. 200 bilag = 2 timers arbejde max., så kan der være et mindre tillæg alt efter, hvor mange gange man skal have bilagene. Bogføringen kan således klares, selv af undertegnede, for ca. kr. 2.000,00/år. Hertil kommer i givet fald et årsregnskab og en selvangivelse, så bliver det max. kr. 3.000,00/år for en fuld løsning. Dette bekræfter kun, at det ikke er timeprisen, der er afgørende. Du skal vælge ud fra den samlede pris, men så sandelig også ud fra, hvad kvaliteten er af det, som du modtager.
Tonny |
Jeg har et konsulentfirma og ingen ansatte - og derfor heller ikke det vilde antal bilag. Jeg bruger www.merrevision.dk og er ganske fornøjet med dem. De fikser mit momsregnskab, og jeg betaler 800 + moms pr. gang, dvs. for en times arbejde.
Fordi de bruger langt mindre tid end jeg selv ville gøre (seriøst; jeg ville rykke alt håret af mig selv, bruge 4 dage og stadig klokke i det), ville det være helt hen i vejret, hvis jeg lavede disse regnskaber selv.
Tillykke med din beslutning om at passe din forretning og overlade resten til eksperterne (noget som flere kunne lære af, når det kommer til kommunikation, og de sidder og sveder mange dage over tekster, som de kunne have outsourcet (LÆS: og i stedet tjent pengene på det, de er gode til)).
Det var lige en personlig kommentar, fordi jeg er så utrolig træt af dårlige formuleringer og kommafejl