Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du håndværker, eller skal du bruge en? Nyt site på trapperne!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino’er,

Først og fremmest vil jeg lige melde min ankomst på Amino, da jeg for blot en uges tid siden oprettede profil og har kigget lidt på fra sidelinjen - indtil nu. Hej med jer!

Jeg har igennem længere tid haft planer om at lave et dansk håndværker site, hvor bygherrer kan oprette opgaver som håndværkere efterfølgende kan give bud på.

Idéen er gammel og taget fra det oprindeligt tyske ‘MyHammer’, og da jeg påbegyndte planlægningen var der heller ikke et dansk alternativ.

Udviklingen har nu stået på i knap 3 måneder, og planen er at det forhåbenligt aldrig vil ende. :)

Ikke i den forstand at det er en digital-byggeplads, men at der konstant skal tilføjes nye funktioner og udbygge funktionaliteten. I mine øjne kan dette ikke gøres uden at have dybe rødder i målgruppen, og jeg vil derfor prøve at skrabe nogle folk sammen.

Vil i den sammenhæng efterspørge nogle interesserede håndværkere, som kunne have lyst til at test platformen og evt. blive en del af den. Der vil være mange beslutninger at tage, og det føler jeg helt klart skal gøres i fællesskab. Som sagt er stræben at være i konstant udvikling, og ikke blot gå i stå som visse andre sites.

(Nævner igen navne men kan røbe det starter på F, og slutter på ixxes..)

Herligheden er bygget med et skudsikkert PHP framework, som sikre uovertruffen stabilitet, ydelse og sikkerhed. Dertil vil hele platformen være yderst skalerbar, da alt koden er struktureret og selve sitet hostet i et professionelt cloud-miljø. (Nørdet blær..)

Sitet hedder Overslag.dk, men frigives ikke før folk (de forhåbenligt interesserede håndværkere) er tilfredse med hver enkelt lille detalje.

Hvis du/i syntes det lyder interessant, eller måske har andre idéer til at hjælpe sitet godt på vej, hører jeg gerne fra jer.

Mvh Stefan

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:49

webworker på www.papirshop.dk

Tilmeldt 30. Aug 10
Skrevet kl. 13:04

Hey Simon.

Overordnet er der nogle fælles træk, dog er hele planen bag Overslag.dk at tredje parten skal spares væk.

På f.eks. ByggeStart finder de (tredje part) håndværkere for dig, og indhenter 3 tilbud. Dette gøres 'gratis', men ender selvfølgelig op med at koste håndværkeren lidt som formenligt ligges oven i den endelige pris.

Overslag.dk har en lidt anden tilgang, da bygherre og håndværkere har direkte kontakt og dermed spare det fordyrende mellemled. Dette gavner både håndværker og bygherre.

Håber det giver mening. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:03

Er da klart interesseret i at hjælpe dig igang, og da også interesseret i et samarbejde fremover.

Så jeg melder mig da gerne som tester af system også, og har også andre faggrupper som sikkert er interesseret i din side også.

Har efterhånden prøvet de fleste af disse portaler, bla. 3byggetibud, gratis byggetilbud, byggestart, byggetilbud osv...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:23

Big SmileHej Stefan !

WinkHar sendt dig en pm (privat mail) Gå ind under din profil på Amino.

Men velkommen her til Amino.

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

http://www.raad-mal.dk/index.php/tilfredse-kunder-er-mit-fundament

Tilmeldt 30. Aug 10
Skrevet kl. 09:34

Hej med jer.

Lyder godt! Regner med at sætte et beskyttet forum op, hvor vi kan drøfte diverse tiltag. Sitet er fuldt funktionelt, men skal lige have lavet lidt rettelser før i vil få adgang til beta'en.

For at demonstrerer hvad i kan se frem til, poster jeg lige lidt screenshoots:

Ser frem til et seriøst og værdifuldt samarbejde med jer begge.

@ Koludabyg - Din erfaring med de andre byggeportaler kan have en afgørende rolle, og jeg vil derfor meget gerne høre nærmere når lejligheden byder sig. :)

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 10:04

hej.

jeg tilslutter mig også gerne og håber jeg kan bidrage med lidt hjælp i opstarten.

mvh sören

Handykom

Tilmeldt 30. Aug 10
Skrevet kl. 10:32

Hey Sören,

Det sætter jeg stor pris på. Du vil ligeledes blive kontaktet så snart showet går igang! :)

Mvh Stefan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Hej Stefan

Vi vil meget gerne være med til at teste og sikre udviklingen af platformen gør overenstemmelse mellem Kunden og Håndværkeren - sidst men ikke mindst Dig.

Jeg har før haft gode samtaler med lignende virksomheder ala byggestart, handyman osv. Sæt dig både i Kundens og Håndværkerens sted. Det skal gå lidt tjebt - Kunden skal have nogle tilbud af de virksomheder anbefalet via Dit bureau. Se det fra perspektivet at det er Dig der sender Håndværkeren videre gennem dit netværk. Find de bedste håndværkere og anbefal dem videre. Der kan hurtigt opstå misforståelser, at alle kan tilmelde sig som håndværker ind på din side.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 30. Aug 10
Skrevet kl. 17:19

Hej Nikolaj,

Tak for dit indlæg.

Tanken var også at enhver håndværker skal kunne tilmelde sig, hvorefter han/hun/firmaet vil blive kigget gennem i sømmene og herefter forhåbenligt godkendt.

I selve processen vil min rolle være så transparent some muligt, da hele idéen er at der skal være direkte kontakt mellem bygherre og håndværker. Jeg vil blot holde øje fra sidelinjen og sørge for tingene er strømlignede så alt går så let som muligt.

Mvh Stefan

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)