Hej Amino’er, Først og fremmest vil jeg lige melde min ankomst på Amino, da jeg for blot en uges tid siden oprettede profil og har kigget lidt på fra sidelinjen - indtil nu. Hej med jer! Jeg har igennem længere tid haft planer om at lave et dansk håndværker site, hvor bygherrer kan oprette opgaver som håndværkere efterfølgende kan give bud på. Idéen er gammel og taget fra det oprindeligt tyske ‘MyHammer’, og da jeg påbegyndte planlægningen var der heller ikke et dansk alternativ. Udviklingen har nu stået på i knap 3 måneder, og planen er at det forhåbenligt aldrig vil ende. :) Ikke i den forstand at det er en digital-byggeplads, men at der konstant skal tilføjes nye funktioner og udbygge funktionaliteten. I mine øjne kan dette ikke gøres uden at have dybe rødder i målgruppen, og jeg vil derfor prøve at skrabe nogle folk sammen. Vil i den sammenhæng efterspørge nogle interesserede håndværkere, som kunne have lyst til at test platformen og evt. blive en del af den. Der vil være mange beslutninger at tage, og det føler jeg helt klart skal gøres i fællesskab. Som sagt er stræben at være i konstant udvikling, og ikke blot gå i stå som visse andre sites. (Nævner igen navne men kan røbe det starter på F, og slutter på ixxes..) Herligheden er bygget med et skudsikkert PHP framework, som sikre uovertruffen stabilitet, ydelse og sikkerhed. Dertil vil hele platformen være yderst skalerbar, da alt koden er struktureret og selve sitet hostet i et professionelt cloud-miljø. (Nørdet blær..) Sitet hedder Overslag.dk, men frigives ikke før folk (de forhåbenligt interesserede håndværkere) er tilfredse med hver enkelt lille detalje. Hvis du/i syntes det lyder interessant, eller måske har andre idéer til at hjælpe sitet godt på vej, hører jeg gerne fra jer.
Mvh Stefan
|
Hej Stefan
Er det ikke det samme som www.bygstart.dk ?
Simon