|
Det danske landshold i fodbold , fik i aften elimineret de værste af de fejl der har hjemsøgt os siden Vm i Sydafrika. Vi stiller nærmest med et halvt b-hold og resten af vores stjerner er virkelig i krise i deres klubber . Alligevel burde vi have vundet 5-6 - 0 i aften. Jeg har skrevet et lille hygge indlæg på min blog der følger det danske landshold i fodbold på vej mod Em i fodbold 2012 i Polen og Ukraine . Læs det her , hvis det interesserer dig |
Uha, der bliver basis for rigtig mange triste indlæg på den blog :o)
Vi er ikke i nærheden af at være på vej mod EM. Normalt ville jeg sige desværre, men efter at have set den pinlige indsats de leverede i forbindelse med VM, primært fra trænerteamet, tæller jeg bare ned til at Morten Olsen takker af.
Til den tid kan det være der kommer en ny, der formår at sætte et hold sammen der gør, at jeg igen kan føle noget for det danske landshold. Der er en hel del rigtig gode danske spillere rundt omkring, der ville kunne blive fremtidens landshold. Men når man som træner hellere vil udtage spillere der er mere eller mindre kronisk skadede, end at forsøge at spille et nyt hold sammen, kan det bare ikke blive godt.
Ærgeligt at vi ikke kan møde Cypern hver gang :o)
Bliv gratis medlem