Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se senest oprettede tråde ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man ikke få en samlet liste over de seneste oprettede tråde, evt. med mulighed for at få denne pr. email dagligt ?

Jeg ved godt man kan se seneste indlæg, men er mere interesseret i at se nye tråde dagligt (og kunne forestille mig jeg ikke er den eneste)...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det svarer ganske godt til det jeg søger, men når man åbner tråde fra din side, så virker login ikke rigtigt... ?


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej det er der desværre ikke så meget at gøre ved.

Når du finder en tråd du ønsker at svare på højreklikker du og vælger egenskaber. Kopiere linket og sætter ind i adresselinien så kan du logge ind og svare.

 

Bøvlet men bedre end ingenting. :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
IdealBB (dem der har lavet forum systemet) afviste tidligere at det kunne blive muligt at være logget ind når siden var vist på den måde (i en frame), problemet er dog forsvundet her fra når jeg viser siden via Firefox. Jeg ved ikke om problemet fortsat er der i IE.

Du kan gøre som Martin anbefaler, eller alternativt kan du bare højreklikke og vælge åben i nyt faneblad eller nyt vindue, afhængig af hvilken browser du bruger :)
En helt tredje ting er at bruge siden uden at den er vist i en frame, ved at gå direkte ind på http://www.d0t.dk/amino/?show=list, så burde du også fint kunne logge ind.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv lige gjordt det, og virkede også find for mig.. Bruger også firefox skal det så lige siges.
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var jeg så begyndt at bruge d0t.dk siden, men den virker ikke idag ???

Så fix den dog

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager, men jeg skulle bruge en server til at lege med, og eftersom det plejer at være den der server som bliver benyttet til test, så fik den turen igen.

Det kan godt være det ikke er alt for hensigtsmæssigt når der efterhånden er flere og flere der bruger siden, så jeg må hellere bruge en anden testserver eller få flyttet systemet :) Under alle omstændigheder burde du kunne forvente at der er liv i den igen i aften.
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Sune!

Ved ikke om det er et dumt spørgsmål men har dette forum et RSS feed man kan suge fra?. er nemlig selv udvikler så jeg vil selv let kunne lave en lækker oversigt osv til mig selv og andre måske hvis det var.

Eller er der bare en måde hvor man kan hente nyeste tråde/svar?

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel,

Ja, der er også et RSS feed for indlæg samt kommentarer på http://www.d0t.dk/amino/.
Siden kommer op igen lidt senere i aften.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)