Hej alle.. Jeg har gået med en lille idé om at sælge kendte parfumer og deodoranter på nettet, gennem min egen webshop.. Webshoppen skal henvende sig til de unge med stil.. Den er endnu kun på tegnebrættet og ville høre om nogen kan anbefale færdige webshopløsninger til mellem 200-600 kr. om måneden .. Desuden mangler jeg leverandører af parfumer.. Da startkapitalen er begrænset tænkte jeg på om man kunne undgå at have et varelager og i stedet bestille fra en leverandør hver gang jeg fik en bestilling.. ? Nogen der kan hjælpe mig med kontakter... og feedback på ideen ? mvh Birch |
Leverandører til Parfume/deoshop på nettet ..
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
"The Nuance group" er lagerførende af alle former for parfume i Danmark. Jeg tror dog ikke at de er interesseret i at tilbyde drop shipping til dig... Men det koster jo ikke noget at spørge dem! |
Jeg har egen webshop og mit system er fra Webia.dk, hvor jeg p.t. er i lære. Butikken har tusind funktioner og den har alt hvad jeg skal bruge på www.luxury-fashionshop.dk Lille webshop med 200 varenumre: 279 u/kort og 500 m/kort Standard webshop med 400 varenumre: 379 u/kort og 600 m/kort Pro webshop med 1000 varenumre: 879 u/kort og 1000 m/kort Butikken er sat op således at du kan bygge butikken op som en ganske almindelig hjemmeside og lave undersider m.m. - plus at du kan sætte dit helt eget design ind. Systemet kan tilpasses 99% efter dit design. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
|
|
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)