Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næste skridt efter starten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow Amino er et fantastisk site. Det ville være dumt hvis man ikke benyttede den mulighed.

Sagen er den at jeg har startet en hjemmeside op, jeg har læst og set nogle videoer omkring SEO. Jeg har programmeret mit site fra bunden, hvilket set i bakspejlet måske ikke var det smarteste, men nu er det sådan og det gode ved det er, at jeg føler jeg har mere kontrol over siden. Jeg vil gerne optimere siden til søgeordet 3d modelling og Maya tutorials. jeg har en hel liste men det er de vigtigste.

Min side er:

http://poly-face.com

Jeg kan se at jeg har ca. 350 links til domænet. Jeg er ved at have lidt indhold, og har ca. 50 besøgende pt.

Mit spørgsmål er så, hvad er næste skridt? Skal jeg bare foresætte med at oprette indhold og poste mit link på andre sider? og er der nogle ting jeg burde gøre anderledes? Der er jo ret langt til 280k links som jeg kan se nogle har når jeg søger på 3d modelling.

En anden ting, man skal bare blive ved med at poste nye ting på sin side for at gå google PR ikke? hvor lang tid vil det normalt tage at få google pr?

Jeg er ret ny til det :)

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:02

Lige pt. ville jeg fokusere på indhold, kan du lave rigtig godt indhold, så vil linkbuilding delvist ske af sig selv, ved at folk linker til dig.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:18

How-To's og gode gratis tips og guides er altid populære i den branche.
Så hvis jeg var dig, så havde jeg skrevet nogen fantastiske guider, så gode at du næsten skulle tage dig betalt for det!

Når du så har gjort det, så tag over på Digg.com, Delicio.us og del dem med de andre bruger, kommenter på et par andre indlæg og deltag lidt.

Find så nogen andre blogs i samme niche, måske ikke lige det samme, og kommenter så med hjælpsomme og gode kommentarer. Husk at have et link til din side, der hvor du kan tilføje din website.

Bagefter tager du din guide og laver en video med det, lægger den ud på Youtube og et par andre video sider. Så laver du den om til PDF og tilføjer den nogle pdf delings sider, laver en powerpoint præsentation og lægger den ud på Slideshare osv.

Så burde der være noget at gå i gang med!:D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:43

Lav siden med guide blog  , skiriv nyheder og atter nyheder , hver nyskabende i din branches , alle tekster unikke på siden og simpelthen branches bedste , så begynder folk af sig selv at linke til siden

jeg og nogle andre skrev nogle fif  til hvordan du kommer højt på google i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 00:00

Tak for jeres svar :) Jeg har allerede 1 artikel og 1 interview klar, jeg poster det bare på:

http://ezinearticles.com/

Og der tager det en del tid før de bliver godkendt. Men jeg vil self. blive ved med at tilføje indhold.

Erik:

Jeg synes digg og den slags sider er cool, men kræver det ikke at en masse holder øje med en før de kan se hvad man poster? Og gælder det som links for google?

Er det værd at bruge lang tid på at lave sine artikler om til videoer, PDF og lyd-  filer? Og hvor kan man poste dem henne?

Mikael:

Altså du vil anbefale jeg bruger en blog som wordpress eller? Jeg er ik helt med nemlig.

Jeg er heldigvis ret heldig, at jeg går på en skole hvor folk fra branchen kommer forbi, blandt andet har vi haft folk der har arbejdet på film som Batman, Star wars, King kong, Up, Toy Story, Madgascar osv. Så jeg vil forsøge at lave interviews med dem. Og så self. få mine studerende med på ideen om siden, så de os vil lave indhold til siden.

En ting jeg ikke forstår. Hvis jeg søger på 3d modelling. Så kan nogle sider have 400.000 links til domænet og en side der er næsten ranket på samme placering have 280 links i alt. Hvordan hænger det samme? Der er ikke noget specielt ved domæne navnet på den med 280 links.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:18

DennisJensen:

Tak for jeres svar :) Jeg har allerede 1 artikel og 1 interview klar, jeg poster det bare på:

http://ezinearticles.com/

Du skal nok til at skrive nogen flere, mange flere, men artikeldatabaser er ikke så effektivt for .com domæner. Brug hellere de gode artikler på din egen side. Formålet er at få besøgende til at linke til din side frivilligt. Det kræver så bare at artiklerne har høj kvalitet.

DennisJensen:

Og der tager det en del tid før de bliver godkendt. Men jeg vil self. blive ved med at tilføje indhold.

Erik:

Jeg synes digg og den slags sider er cool, men kræver det ikke at en masse holder øje med en før de kan se hvad man poster? Og gælder det som links for google?

Er det værd at bruge lang tid på at lave sine artikler om til videoer, PDF og lyd-  filer? Og hvor kan man poste dem henne?

Jo, det kræver at man networker en del eller at artiklen bare er rigtig, rigtig god. 

Det er ikke svært at lave sine artikler om til video, pdf og lyd, det kan gøres på et par timer, med software som Camtasia. Jeg nævnte jo allerede nogen sites som Slideshare, Youtube osv, men der er også services som fx Tubemogul der distribuerer til 15 sider. Du må prøve at Google.

Glem ikke kommentere på andre blogs i branchen. Rigtig god ide med interviewene, det skal nok få folk til at kigge. Der er det Digg osv kan skabe noget opmærksomhed.

Tilgengæld, nu har jeg givet et par ting at gå i gang med og ingen af dem er hardcore SEO. Der er nok ret meget konkurrence i den branche, så du kommer nok ikke strygende ind i top 10 med et par artikler. Det er derfor jeg foreslår dig at fokusere på fremragende indhold og at dele det på sociale netværk

Google er ikke den eneste gratis måde at få trafik på.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 07:42

Siden virker ikke. Der er vist problemer med databasen.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 12:02

Igår var der nogle problemer med mit webhotel, de skulle opdatere php, men det er i orden igen, og skulle ik ske igen.

Men det var self. rigtig irreterende.

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 12:03

Mange tak for dit svar Erik :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)