Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udviklere søges til den næste websucces

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger kompetente udviklere (potentielt DTU-studerende) til et ambitiøst projekt. Jeg kan desværre ikke lufte særligt meget i dette forum udover følgende;

- Der er tale om en idé der kan revolutionere måden at søge information om lokationer; fra restauranter til feriesteder, samt andre ting og sager. Et community med et twist.

- Der er tale om en opstartsvirksomhed som i starten ikke vil betale løn, men tilbyde ejerandele i virksomheden.

- Virksomheden ligger i København hvorfra udvilingen også vil foregå.

- Som udvikler er du selvkørende, teknisk stærk og har et godt øje for brugeroplevelsen. Du kan udvikle et site som man kan logge på med Facebook-login, og har derudover communityindsigt som du kan konkretisere til et stærkt site med superenkel brugeroplevelse der bl.a. involverer Google Maps.

- Udviklingen af sitet kan foregå i din fritid eller når du synes det passer ind i dit program. Det er dog vigtigt at du formår at overholde aftalte deadlines og formidle eventuelle tekniske udfordringer.

Hvis ovenstående har din interesse - eller du kender kompetente udviklere - kan jeg fanges på jakob@zpread.com.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)