Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyr revisor?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
tjaa joo jeg har haft en revisor, som ikke var en pind vær, men fik en freelance bogholder som gik op i sagerne, og vupti1/4 pris og god rådgivning jeg kunne bruge til noget. og at der pludselige var tid til "hygge" snak om regnskabet/problemer, og har tid til at besøge en i virksomheden/se på hvor PC regnskab osv....  Det værste man kan finde er en som tænder uret og har alt for travlt, det er ved lidt snak, ting kommer frem og de smarte ting.  og har man bruge for en revisor til at underskrive prg. af "stort" regnskab så kende en god bogholder også en der kan kik det igemmen for 1-2timer pris....

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:11
Okay der fik jeg da egentlig lige også et wakeup-call... :-/

Har de sidste fire år betalt 12-14.000 årligt for årsregnskab & selvangivelse - bogfører selv.

Er der ikke nogle kloge hoveder her i tråden der har tid og lyst til at liste et par konkrete navne + tlf.nr. op på nogle freelancere / bogholdere eller bare billige revisorer i 2-4.000kr. klassen...?!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:17
Dato: 18-01-2007 22:05:50 Forfatter: Larswa Hej Michael,

tak for dit svar - må jeg spørge hvem du bruger?  Og nej - jeg holder mig til de encifrede millioner :)  og for 2006 desværre lidt under, idet jeg lige er startet.

mvh Lars

Hej Lars, min revisor hedder Keld Riber, tlf. 96779677

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 23:38
Som overskriften antyder, må man sige at det er en dyr revisor du har fundet dig.
12 kilo er vist lige i overkanten

Vi kan varmt anbefale Vistas Revisor: http://www.vistas.dk

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 10:42
Min bogholder/regnskab mand er et EN mands firma (dog med en elev eller 2)  han har vel ca 50-100 kunder.  Når han laver årsregnskab, så har han købt et pro årsregnskab program som hele tiden bliver opdate fra et firma som lægger alt det nye ind,,, det er ikke et billige program men helle ikke ekstrem dyrt. Men her indtaster han ens tal ind osv. og det tager vel max ½time i det hele og vupit så er det færdig.  Han tager så   8-´10timer for mit vedkommen (skal jo betale hans viden/program/tid/kontor osv.) og det er fair nok syndes jeg.  I skal ikke tror at de kære revisor (selv) sidder med paier i lange baner og bruger 10+ timer på sådan noget små firmer som "os" :-)

Noget helt andet, i denne computer tid vi er  i -så er jeg ret overbevist om at vi kunne fyrer ALLE revisor og skatte folk,  = milliarder af kr. og over  50.000 højt løndet folk som ikke bidrager til noget rigtig til samfundskagen, det er en kæmpe udgift for os alle, + bare den tid alle vi selvstændig bruger på dette pjat.  Snyd og bedrag / sort arbejde kunne slettet helt.  ja så tænker i nok - der ville gå ragnarok i det hele. nææ hvis man indførte et helt nyt opdateret system som ikke er basert på  tosset lag på lag løsninger man har lavet i de sidste 80år og før hvor programmer/computer.

Hvad skal der til: Helt nyt design af upolitisk enkel skatte system, det skulle absolut ikke være umulige i dag. Og det kunne blive et banebrynde koncept og vi kunne hæve hvor sociale standart med rigtig mange procenter og endog måske mere fritid til familien. Og der ville komme mange nye udlandske firmer til DK. Fordi de ville tænke DET VAR SKU ET ENKEL SYSTEM. Og de mange rige Dansker som bor i udlandet ville komme tilbage med deres penge i hvor system igen.  Og så de kærer revisor/bogholder/skattefolk/kontordamer fik easy nyt arbejde igen :-) og ville også spare i skat.  Men men det er hunde svært at få sådan noget igemmen i hvor politisk demokrati, alt for mange folk er bange for nyt, og holder fast i det gamle fordi man tænker "vi ved hvad vi har".  Hvor skatte system =  som at have et gammel loftrum, fyld med ting og sager som er ubrugelige  som bare fylder, og man kan ikke huske hvad der er og umulige at gøre rent, det roder bare og tager en pokkers masse tid at finde noget. sådan et system er = smid hele lortet ud og start på en frisk og få det indrettet rigtig og lad være med at smide ubrugelige ting der op igen.. 

Nå det var hvis da et side spor :-) sorry!

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:54
Ja det var vist lidt af et sidespor og samtidig en gang sludder. Ét er at man kan forenkle det danske skattesystem  men forenklinger ændrer ikke ved at lige så snart man vil have skat og moms af indkomster så koster det altså administration. Hvis man herudover opgører det en skattemedarbejder krasser ind til staten og sætter det i forhold til lønudgiften så kan man kun nå til det resultat at det er en ganske god forretning for staten at have gode skattefolk ansat. 

Vedr. diskussionen iøvrigt: Hvis man finder en revisor der vil lave et årsregnskab for 2- 3.000 kr. så bør man lige stikke en finger i jorden og overveje om pågældende har det fornødne overblik og erfaring til at yde den rette rådgivning i forbindelse med udarbejdelsen af årsregnskabet, som indeholder mange valg og dispositioner for den skattepligtige. Det er ikke hvad nogle tror at man bare opstiller regnskabet på grundlag af en bogføringsudskrift.       

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 11:07
Du skriver :  Hvis man herudover opgører det en skattemedarbejder krasser ind til staten og sætter det i forhold til lønudgiften så kan man kun nå til det resultat at det er en ganske god forretning for staten at have gode skattefolk ansat. 

Jeg skriver: ja med det system vi har i dag, så er det rigtig hvad du siger,,, vi skal have folk ansatte til at tjek os selv. I er ikke andet en salgs dyrt politi som har et unødvendig job hvis der var et enkel system. Og her tænker du du jo ikke nyt system kan jeg godt høre.  Hvor mange 1000 folk sidder der i skatte afdeling her i landet incl. kontor folk, altså alt i alt -som køre jeres "skatte-virksomhed"   ?   =   idiotisk  mange. 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:15
Dato: 19-01-2007 11:07:03 Forfatter: Biz. Since 1992
Du skriver :&nbsp; Hvis man herudover opgører det en skattemedarbejder krasser ind til staten og sætter det i forhold til lønudgiften så kan man kun nå til det resultat at det er en ganske god forretning for staten at have gode skattefolk ansat.

Jeg skriver: ja med det system vi har i dag, så er det rigtig hvad du siger,,, vi skal have folk ansatte til at tjek os selv. I er ikke andet en salgs dyrt politi som har et unødvendig job hvis der var et enkel system. Og her tænker du du jo ikke nyt system kan jeg godt høre.&nbsp; Hvor mange 1000 folk sidder der i skatte afdeling her i landet incl. kontor folk, altså alt i alt -som køre jeres ''skatte-virksomhed''&nbsp; ?&nbsp; =&nbsp; idiotisk&nbsp; mange.&nbsp;

Du siger I; Nu ligger landet jo sådan at jeg ikke er ansat i Skat men kører som rådgivere for revisorer og andre. Hvis det var så nemt at lave et enkelt system hvor der ikke var behov for kontrol og rådgivning ville det sikkert være gennemført for længst.

Min mening er at det du skriver er pop og tomme ord som ikke holder i virkeligheden, hvis udgangspunktet er at man vil ramme en løsning hvor enhver betaler den skat han skal, af den indkomst han nu engang har. Fordi der altid vil være behov for rådgivning og kontrol af indkomsten med henblik på at sikre at indkomsten opgøres efter samme principper for alle.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:38
Dato: 18-01-2007 23:16:39
Forfatter: Bærbar.com
Hej Lars, min revisor hedder Keld Riber, tlf. 96779677

Hej, og tak - men det er nok lidt langt væk. :)   Jeg tror ikke jeg fik skrevet lokation på, men jeg bor i Roskilde. Hovedstadsområdet vil nok være at foretrække, men Sjælland er fint.

mvh Lars
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:40
Dato: 18-01-2007 23:38:12
Forfatter: Denker Media
Som overskriften antyder, må man sige at det er en dyr revisor du har fundet dig.
12 kilo er vist lige i overkanten

Vi kan varmt anbefale Vistas Revisor: http://www.vistas.dk

Hej Martin,

tak for tippet - vil checke dem ud.  Det kan være jeg til gengæld kan fixe deres hjemmeside. :)   Lige nu giver den en grim MySQL fejl

"
Warning: mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query
in /hsphere/local/home/soni1995/vistas.dk/cms/classes/mysql.class.php
on line 28
Error: unable to connect MySQL database.

MySQL error (2013): Lost connection to MySQL server during query"

mvh Lars

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)