Skal i starten af det nye år, starte eget lille T-shirt mærke, med salg fra egen hjemmeside. Og står i den forbindelse og mangler en designer der kan føre mine ideer ud i livet. Forretningsplan, kapital osv. er ved at falde på plads, og mine ideer til første kollektion er på plads i den midlertidige designmaual. SÅ nu mangler jeg bare en designer der kan hjælpe mig med at få designet kollektionen og i samarbejde med mig få mine ideer gjort klar til print. Det drejer sig om 5 forskellige designs til den yngre poppede målgruppe, og indebærer ikke skrædderarbejde, da t-shirtene er på plads. Så er der nogen, der ved hvor det er muligt, at skaffe freelance designere, der kan hjælpe virksomheder med at designe printene i en T-shirt kollektion?
Ja jeg synes du skal oprette det som en opgave inde på AminoFreelancer. Her kan du få en masse bud og "selv sætte prisen". Husk bare at udpensle din opgave så godt du nu kan. Hvilken type/stil design du tænker på osv. Gerne med nogle links til noget andet...
Jeg er en ung designer og kunstner der søger arbejde. Jeg er i forvejen designer for et mindre tøjmærke men det kunne være spændende at høre mere omkring hvad du kan tilbyde.
Jeg synes du skal tjekke min hjemmeside ud og se om det er noget du kan lide!