Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens største griner hahaha

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg læste lige hurtigt sportsnyhederne inde på TV2, og faldt så over en sjov finansartikel, som virkelig fik smilet frem.

Nogle analytikkere er ganske simpelt Stand Up komikere i forklædning.

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/hold-nallerne-fra-guldet/?id=34093801&cbox2

CITAT
"Han bakkes op af seniorstrateg hos Nordea, Henrik Drusebjerg, der faktisk aldrig vil anbefale guld:

"Helt grundlæggende har jeg den opfattelse, at guld i sig selv ikke bliver mere værd. Du køber noget helt dødt. Det eneste, der giver det mere værdi er, hvis nogen gider betale mere for det end dig," siger Henrik Drusebjerg."

Den mand har humor. Jeg håber seriøst det er en joke. For satan den er sjov Skype-Giggle
Guld er dødt WOW... Det er en investeringsforening eller aktie sku da også... Eller ejendomme eller andet lir haha

Tænk at guld KUN bliver mere værd, hvis nogen vil betale mere, end du selv har betalt for det haha
For sådan forholder det sig nemlig ik med ejendomme, aktier, råvarer, grunde, samleobjekter osv... De bliver automatisk mere værd, også selvom andre ik vil betale mere for det... Skype-Giggle

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:01

Det er meget morsomt, JA...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:26

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det er meget morsomt, JA...

Tænk på alle de boligejere, som nu kan smile og være glade, da denne geniale analytikker lige har konkluderet, at deres boliger ik er faldet i værdi, men automatisk stiger xx% hvert år hehe

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 06:07

Haha, ikke speciel heldig kommentar :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)