Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt produkt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg er ny på dette site, og håber virkelig i kan hjælpe mig!

Jeg har fået en ide, som jeg tror kunne gøre livet lidt lettere. Det er en opfindelse i skobranchen. Jeg har en meget uprofessionel prototype, som kan illustrere min idé.

Nu er jeg bare i tvivl hvor jeg starter? Hvor synes i jeg skal starte mit projekt?

Jeg håber i kan hjælpe mig, og er velkommen til at spørge, hvis i mener i vil vide mere?

Jeg ser frem til at høre fra jer! :) 

 

Mvh. Martin

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 

Send mig lige en mail på admin@cetadesign.´com - så hjælper jeg dig i gang på den bedste måde.

Fortsat god aften

De Bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - og velkommen:-)

opfind.nu kan du finde en del mere information om, hvad det vil sige og hvad det kræver at arbejde med opfindelser/at være 'opfinder'.

I Opfinderrådgivningens har vi mulighed for at hjælpe dig med at undersøge de kommercielle muligheder for din idé, undersøge beskyttelsessituationen (ex. patentering) mm. Tilsvarende har vi mulighed for at hjælpe dig med at afsætte din idé til en virksomhed på licens - hvorved du opnår en royalty-betaling.

Alt dette kan du læse mere om på ovenstående link. Opfinderrådgivningen er støttet af Forsknings- og Innovationsstyrelsen og vores hjælp er gratis og tilgængelig for private opfindere som har en idé/opfindelse som de ønsker kommercielt udnyttet ved at indgå licensaftale med en eksisterende virksomhed   - du er velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

Mange hilsner
Kasper 

Teamleder for Opfinderrådgivningen - www.opfind.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)