Ser jo ganske fint ud. Jeg skyder lige lidt direkte fra hoften
Navnet. Jeg havde godt nok regnet med der lå noget helt andet bag det butiksnavn. Ville tror du solgte noget lokalt deroppe fra, som f.eks. rav eller skagen ure.
Man kan ikke klikke på banneret. Mange trykker der for at komme til forsiden. Giver folk mulighed for at gå "tilbage til start" og prøve igen.
Jeg er ligeglad, og tror også alle andre er, hvor lang tid en side er om at blive hentet. Meget sjov feature for folkene bag at den ikke er for høj, men hvad skal de besøgende bruge det til?
Jeg savner en email adresse til at kontakte jer på hvis jeg ikke ønsker at benytte jeres kontaktformular.
Hvorfor er fornavn og efternavn delt op under bestilling?
Hvorfor skal jeg opgive telefon nummer?
Jeg kan efter jeg har udfyldt formularen ikke komme videre når jeg trykker på forsæt.... Når jeg derefter trykker forsæt forsvinder min passwords men kan jeg ikke se den boks hvor de skal udfyldes ikke stå der længere
Feltet til anbefal en ven er ikke særlig langt - og får ingen bekræftelse bagefter om den er afsendt - blot en "blank side"
At i har åbent hele døgnet på forsiden virker på mig lidt åndsvagt - det har alle netbutikker jo. Brug i stedet den plads på noget unikt for din butik.
Jeg savner kort logoer i toppen af siden - oppe i banneret - er det ikke forsat et krav fra PBS?
Under digitale kameraer står nye produkter 2 gange efter hinanden og forskudte.
Dette under fragtpriser forstår jeg ikke helt : Du kan få en mere detaljeret fragtberegning når du er logget ind, da nogle fragtpriser er baseret på hvor du bor. Hvorfor er der ikke bare en fast pris?
Ellers er det jo en fin butik - men meget standard-agtigt. Held og lykke med den.
Jeg ville give cygnet ret en del af vejen, jeg syntes det er en af de pænere Autotheme, Jeg er måske også lidt bagvendt end mange andre her inde, der mener at standartshop ikke er den helt rigtige løsning, men nok om det ;o).
Jeg prøvede flere gange at klikke på din tekst i top banneret, men kunne ikke. Det ville være rart/smart at når man klikkede på en af vareoverskrifterne kom man til pågældende side.
En anden ting der slog mig var der jeg søgte på Skagentrend på google, kom trendsales først, nok fordi du er bruger på deres site måske eller af en anden grund, men så også på QXL og at du ville spille lidt bold over nettet med nogle gutter, det er jo alt sammen fint, men jeg mener du bør bruge et andet brugernavn disse steder, da de ikke føre dine kommende kunder det rigtig sted hen. Og så bruge Skagentrend i de rigtige forum.
Dette var alt, men helt sikkert syntes du er på rette vej, held og lykke.
Jeg kan selvfølgelig se du ikke er færdig, men jeg synes bestemt din hjemmeside har fint potentiale.
- Jeg ville nok kigge på de grå knapper du bruger, også den med blinkende indkøbskurv....Det virker for dicountagtigt i forhold til den rene stil du ellers holder. Prøv med enten noget der matcher den blå eller måske noget kontrast til den...og drop knapblinkeriet ;)