Vi søger webshop ejere til en lille test
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Adam Touhou
Skrevet
07-10-2010 kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Har du en mindre webshop ?
Sender du nyhedsbreve ud til dine kunder?
Kunne du tænke dig flere modtagere til dit nyhedsbrev ?
Vi søger 2-3 mindre webshops som kunne tænke sig lidt næsten-gratis markedsføring . Så kan du svare ja til spørgsmålene herover så kan du prøve at sende en pb for at høre nærmere.Skriv venligst hvilken webshop der er tale om.
Vi vil udvælge 2-3 som passer ind i vores test .
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Privat besked er hermed sendt.
Lidt ærgerligt, at det ikke er først til mølle-princippet, som jeg synes du bør indføre i stedet.
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Endnu mere ærgerligt, at trådstarter ikke skriver hvad det drejer sig om, endsige har gidet at udfylde sin profil her på Amino
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Adam Touhou
Skrevet
07-10-2010 kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Lidt ærgerligt, at det ikke er først til mølle-princippet, som jeg synes du bør indføre i stedet.
Vi er lige nødt til at være selektive under vores test :)
Endnu mere ærgerligt, at trådstarter ikke skriver hvad det drejer sig om, endsige har gidet at udfylde sin profil her på Amino
Der vil selvfølgelig komme mere info når vi er igennem vores tester :)
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Det er selvfølgelig rigtig nok - men hvis man er interesseret kan man jo bare kontakte ham i en privat besked, så får man svaret der.
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Vi er lige nødt til at være selektive under vores test :)
Det er selvfølgelig også bare helt i orden.
Svar