Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en grossist for dyr ???

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Jeg er ved at åbne en hjemmeside med salg at elektronik... Og jeg har også fundet en del grossister, men jeg synes mange af dem er lidt dyre... Hvis jeg sidder og sammenligner de priser jeg kan købe det til og så med de billigste web shops på kelkoo, så er der mange varer som faktisk er dyrere ved grossisten excl moms, end man kan købe den til hos en web shop incl moms....

Er det fordi der kommer et led for meget ind ???

Kan man handle med dem som grossisten handler med, eller skal man da købe meget ???

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 16:55
Hvilken form for elektronik handler det om? Altså hvilke komponenter?

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 17:21
Det er kameraer, pc, netværk, tilbehør.. Alt muligt.. Se evt www.skagentrend.dk

Man kan vel ikke handle med dem et led før en grossist ???

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:34
Grossistens funktion er jo at kunne handle direkte med producenten, og sælge ud i mindre partier - Hvis du skal handle direkte med producenten, som er ledet lige før grossisten, skal du regne med at købe MEGET ind af gangen, før de gider handle med dig...

Hardware er en utrolig svær branche at beskæftige sig med, da de store har klare fordele fremfor de mindre webshops, konkurrencen er benhård... Har selv beskæftiget mig med det før...

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 17:40
Hvad ville du foreslå man skulle handle med, som der kunne være et godt salg i og gode penge ????
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:51
Tjah, det ved jeg som ikke... Hvis jeg vidste det, var jeg selv i fuldgang

Men en god idé ville være at sælge noget som du kan lide at arbejde med, og som du har forstand på - Kræver jo at du selv tror på det. Personligt ville jeg tage en niche at arbejde med, da konkurrencen så er noget mindre, så kan man altid vælge at udvide markedet, så man går til udlandet...
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 18:18
Er der nogen som kender en god laptop grossist ????
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:48
Dato: 13-01-2007 18:17:57 Forfatter: kim andersen Er der nogen som kender en god laptop grossist ????

Hej Kim,
Vi er selv indenfor brancen og har været det i mange år.
Når du ser priser hos grossisten er det ikke prisen du skal give for dem, hvis det er lever du ikke længe.
Alle grossister kan presses på prisen, men selvfølgelig ikke ved køb af få ens enheder.

Når vi feks. handler ind gør vi det på to måder, enten ved grossisten, hvor vi køber min. 100 ens enheder til en helt anden pris end den listede, eller også går vi til grossistens leverandør (kræver selvfølgelig du lige finder ud af hvem det er og ligelides køber større mængder.)

Håber det hjalp dig lidt.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:51
Dato: 13-01-2007 18:17:57 Forfatter: kim andersen Er der nogen som kender en god laptop grossist ????

PS: hvis du gerne vil have nogle leverandørere af laptops kan du maile mig, så skal du få et svar på mandag, da vi ikke sælger laptops.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 20:00
Problemet er jo bare at jeg er meget lille i det her spil og pt har jeg ikke mulighed for at købe noget på lager, eller ihvertfald ikke meget... Så ligefrem at købe over 100 items pr gang, det er helt urealistisk..... Så er ved ikke helt hvad jeg skal gøre, om jeg bare skal droppe det laptop marked og i stedet satse på andet elektronik...
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)