Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 redirect hjæææælp nødstedt kvinde :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en frisk mand der vil være mig behjælpelig med et korrekt skift mellem min eksisterende shop til en ny. Jeg er hunderæd for at tabe min organisk optimering.

Jeg ved at jeg skal have lavet en 301 redirect og har læst at der skulle finde en google plugin, synes dog ikke jeg kan finde den.

Tusind tak for et super forum

Dbh Anja

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv: http://www.webconfs.com/how-to-redirect-a-webpage.php

Hvis det er for teknisk, kan du lige skrive en PM.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nok finde et plugin / extension til det system du flytter over på som kan klare det. 

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvis du flytter til et nyt domæne ...skal det være et plugin / extension til dit gamle system.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Jeg anbefaler, at du tilmelder dig Google Webmastertools hvis du ikke allerede er det. Derinde er der værktøjer til adresse skift, som er en stor hjælp. Jeg går ud fra du "kun" skifter shop-system og ikke også domænenavn? Hvor mange undersider drejer det sig om? Du kan finde mere information her http://tinyurl.com/5s2w3q. Du vil altid miste noget ranking, men hvis du gør det rigtigt bør du hurtigt få dine gamle placeringer igen.

Jeg vil iøvrigt også anbefale, at du i et stykke tid op til skiftet annoncer skiftet på din forsiden og evt. sender en nyhedsmail ud til dine kunder. Især hvis der stor forskel på designet og navigationen. Så er de forberedt. Jeg har deltaget i flere shopskift og har derigennem set fald i konverteringen på op til 30-40% og det kan mærkes. Hvis den nye shop er gennemtestet og fungere, retter det sig dog normalt i løbet af kort tid. De skal bare lige vende sig til alt det nye.

Held og lykke med det.

Mvh. Peter

billige tonere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)