Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en phpBB ekspert til stede?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære aminoer

Jeg tænker på om der er en til stede der har rigtig meget forstand på phpBB.

Sidder nemlig med et par "problemer" som jeg meget gerne vil have hjælp med at løse.

Nu tror jeg ikke det kræver ret lang tid, men hvis det gør må vi lige finde ud af noget med en form for belønning hvis det bliver nødvendigt

Venlig Hilsen William Frost

:o) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Jeg kender godt PHPbb, har selv brugt det. Hvad er problemet?

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:27

Ja, jeg bruger det aktivt, men skriv dine problemer her, det kan hjælpe andre der søger på google osv.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:01

William Frost:

Nu tror jeg ikke det kræver ret lang tid, men hvis det gør må vi lige finde ud af noget med en form for belønning hvis det bliver nødvendigt

Hvordan kan du efterspørge en "ekspert" og så antage at det er gratis oveni købet?

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel, mange eksperter giver råd/hjælp gratis, det er en ret naturlig del især indenfor programmering. Jeg hjælper da også folk på de områder hvor jeg ser mig selv som ekspert. Har ikke behov for at blive betalt for hver eneste time hvor jeg giver min erfaring og viden ud.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:06

Dan @ Abcel:

Mikkel, mange eksperter giver råd/hjælp gratis, det er en ret naturlig del især indenfor programmering. Jeg hjælper da også folk på de områder hvor jeg ser mig selv som ekspert. Har ikke behov for at blive betalt for hver eneste time hvor jeg giver min erfaring og viden ud.

Trådstarter har ikke behov for en "ekspert"

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:08

Det er subjektivt. Han har bare brug for nogen der er godt erfarne med phpBB, dem kan man kalde eksperter om man vil. Og ikke mere fyld i denne tråd der ikke gavner trådstarteren :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:12

Dan @ Abcel:

Det er subjektivt. Han har bare brug for nogen der er godt erfarne med phpBB, dem kan man kalde eksperter om man vil. Og ikke mere fyld i denne tråd der ikke gavner trådstarteren :)

Det er heldigvis hverken dig eller trådstarter der bestemmer hvad folk svarer på hans tråd, derudover gavner det i høj grad trådstarter at lære ordentlig termonologi.

Det du beskriver er ikke en ekspert.

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:12

Ok jeg er kommet frem til at jeg godt kan fikse nogle af tingene selv, men ved dog stadig ikke hvordan jeg placere adsense reklamer under den første post i hvert indlæg? Smile

Hilsen William Frost

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 21:14

Til Mikkel

Når jeg siger ekspert mener jeg egentlig bare: en der har den nødvendige erfaring/viden indenfor emnet.

Håber ikke det fornærmer dig på nogen måde at jeg valgte at bruge det udtryk i mit indlæg.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)