Gratis Dankort på din e-shop! - Side 6 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Fragt, logistik, betaling & service "

Gratis Dankort på din e-shop!

Side 6 ud af 8 (77 indlæg) « Første ... < Forrige 4 5 6 7 8 Næste >
Amino-karma 1.827
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. nov 07
Indlæg ialt: 438

Thomas Pedersen
Fra ePay A/S
Skrevet 07-10-2010 kl. 08:37

Det er også det jeg mener. Da de ikke står på listen over godkendte betalingsleverandører (via PBS), kan de nok ikke tage rene Dankort. Så viser de bare Dankort logoet fordi de gerne vil vise at de kan tage imod det, men det er kun Visa delen på et Dankort de vil kunne indløse og så er det forresten varemærkebrud. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Amino-karma 204
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. sep 10
Indlæg ialt: 48

Thomas Schmidt
Fra diodepære.dk
Skrevet 08-10-2010 kl. 17:32

Hej Amino'er, undskyld jeg har været lidt sløv til at få svaret på tråden, men har ikke kunnet logge ind på amino. Jeg har fundet ud af at det var min browser der var problemet (opera) så nu har jeg fået adgang vi IE.

Well, jeg tror desværre at jeg må give Thomas Pedersen ret i at de nok ikke kan tage Rene Dankort. Jeg har forsøgt med mit eget, og den siger at kortnummeret er forkert, selvom jeg har valgt dankort i drop-down menu'en.

Jeg har været i mail-korrespondance med moneybookers, og de har bekræftet at de kan tage dankort. Jeg har forsøgt at kontakte dem igen, for nu over en uge siden, og har stadig ikke fået svar angående problemet med at kortnummeret ikke accepteres. 

Jeg håber lidt på at det er en valideringsfejl i formularen, men oddsene er nok små når de ikke står på listen over godkendte betalingsleverandører hos PBS. Jeg skal nok give svar når/hvis moneybookers vil svare mig. Ellers må konklusion indtil nu være; at der tages visa/dankort IKKE rene dankort. På trods af at moneybookers ellers ligger kraftigt op til, at deres system kan gøre det, både via brugerinterface og når man direkte spørger dem.

Håber ikke det har voldt folk unødige problemer.

Mvh

Thomas

Amino-karma 204
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. sep 10
Indlæg ialt: 48

Thomas Schmidt
Fra diodepære.dk
Skrevet 11-10-2010 kl. 21:11

Så er de kommet med et mere eller mindre ubrugeligt svar.

De mener stadig at de kan tage Dankort og har derfor bedt mig om at sende et screenshot med fejlmeddelelsen, hvilket jeg så har gjort. Jeg tvivler dog stadig lidt på at det lykkes. Jeg spurgte også om andre ting i mailen, som andre måske også kan få gavn af.

Jeg ville gerne korte checkout tiden ned, så derfor ville jeg gerne deaktivere at kunden skal indtaste hans fødselsdato under checkout. Det ville de godt med til at slå fra. Desværre skal man stadig igennem "verified by visa" proceduren for at få lov at betale med visakort, hvilket jeg virkelig gerne ville ha været foruden, da jeg personligt synes det er virkelig irriterende, og der er derfor nok også flere der gerne vil undgå denne når de checker ud.

Når Moneybookers kommer med deres svar skal jeg nok opdatere.

Mvh

Thomas

Amino-karma 1.832
Tilmeldt 17. jun 09
Indlæg ialt: 395

firma-dyr
Fra Butikki
Skrevet 13-11-2010 kl. 20:26

Jeg har også været i dialog med Moneybookers angående Dankort. Jeg forklarede dem, hvilke cifre nummeret på et dankort startede med og at det ikke virkede, medmindre der var tale om et VISA/Dankort. Jeg fik svar om, at de ganske rigtigt ikke kunne håndtere "rene" dankort. De overvejer dog at kunne håndtere dankort, men kunne ikke love noget om hvornår.

/Kjeld

Amino-karma 1.539
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. aug 10
Indlæg ialt: 318

Tue Lindblad
Fra Onlinebijobber.dk, Styrketræningsprogram
Skrevet 02-01-2011 kl. 23:00

@Diodepærer: Tak for den fine information. Hvordan har du fået Moneybookers betalingsside til at ligge inde på din hjemmeside? De fleste andre hjemmesider, jeg har set, der benytter Moneybrookers blive sendt videre en til nyt hjemmeside!

Har nogle mistet kunder grundet verified by visa processen?

@ Firma-dyr: Jeg går udfra at du er identisk med presta-dyr på Prestashops forum? Hvis dette er korrekt, hvad er så forskellen på det modul du har udviklet til integration af MB til PrestaShop, iforhold til det modul der ligger på prestashop/MB's hjemmeside?

Og lige et sidste snedigt spørgsmål: Er det muligt at ændre betalingsprocessen og fx fjerne "login" steppet? Og vi taler PrestaShop!

På forhånd tak Smile

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Amino-karma 1.832
Tilmeldt 17. jun 09

firma-dyr
Fra Butikki
Skrevet 03-01-2011 kl. 01:13

Hej Tue

Ja, jeg kan ikke løbe fra, at "dyrene" er i familie. Der var en fejl i Moneybookers-modulet, så det var derfor, jeg offentliggjorde en rettet version. Den tidligere version af Moneybookers-modulet (version 1.0) brugte iframe, så betalingen blev indlejret i shoppen. Det ser smart ud, men det gør, at kunderne ikke kan se, at siden kører med SSL (og kan sikre sig, at den lille hængelås er låst).

Du kan roligt regne med, at miste kunder på 3-D Secure, men der er forhåbentlig også nogle svindlere, der giver op på grund af det.

I version 1.4 af PrestaShop (der stadig ikke er moden til produktion) kan du vælge, at kunderne kan tjekke ud som "gæst". Ellers kan du måske have glæde af det pwr-modul (Purchase Without Registering), jeg har lagt ud. Der findes også nogle one-page checkout-moduler, du kan købe.

/Kjeld

Amino-karma 489
Fra solbjerg
Tilmeldt 19. feb 10
Indlæg ialt: 116

kennet larsen
Fra Skive AutoPit
Skrevet 20-01-2011 kl. 09:26

er der nogen der har fået denne løsning op og stå og har testet det? nogen minus og plus sider i forhold til pbs/nets når man er ny startet webshop og ikke ved hvor mange kunder man vil få?

Amino-karma 1.832
Tilmeldt 17. jun 09

firma-dyr
Fra Butikki
Skrevet 20-01-2011 kl. 11:13

Vi har kørt med Moneybookers i et halvt år. Det fungerer fint. Desværre sender de ikke en samlet regning for gebyrerne, så det giver lidt bøvl med bogføringen.

Bemærk, at man ikke kan betale med Dankort via Moneybookers.

/Kjeld

Amino-karma 487
Tilmeldt 4. okt 10
Indlæg ialt: 133

Sund-og-Smuk.dk
Skrevet 20-01-2011 kl. 11:29

Vi er  også for kort tid siden begyndt at bruge moneybookers, det fungere rigtig fint.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Amino-karma 489
Fra solbjerg
Tilmeldt 19. feb 10
Indlæg ialt: 116

kennet larsen
Fra Skive AutoPit
Skrevet 20-01-2011 kl. 13:16

hvordan og hvorledes forgår det med at få betalingen ind på egen konto?, nu ser jeg nogle snakke om kurstab med paypal?

er der noget man skal være opmærksom på?

Side 6 ud af 8 (77 indlæg) « Første ... < Forrige 4 5 6 7 8 Næste >

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :