Hej Jeg har skiftet shopsystem - fra web-shop 1 til web-shop 2 (Scannet shopsystem). Jeg under mig over at der er en del, kunder, der lægger et produkt i indkøbskurven - men der gennemføres ikke en handel. Jeg har kun haft en handel efter at jeg har skiftet shopsystem, for ca. 14 dage siden. Der plejer at være flere handler ende den ene. Er det købsprocessen der er for uoverskueligt - at kunde får den opfattele, at der skal oprettes en konto før en bestilling kan gennemføres. Hvilket ikke er tilfældet. Kan du/I se noget der evt. mangler eller forvirre ved at handle her på shoppen? www.privatealarmer.dk
|
Jeg har prøvet din nye shop, og har oplevet følgende:
Efter at jeg lagde noget i kurven og ville tilbage til forsiden ved at klikke på hovedet, kunne jeg ikke det - jeg fik en fejlmeddelese, som du nok lige bør se på. .
Det øverste højre hjørne virker lidt forvirende: "Bestilling", "Gå til kassen" - hvad skal jeg vælge?
Kan blokken for "Eksisterende kunde" på siden "Bestilling", ikke fjernes eller kombineres med den anden blok - den virker lidt forvirrende for mig, som ikke er 'eksisterende kunde'. Her ville jeg nok stoppe min videre handel - det blev for anden gang indviklet / forvirrende. Også selvom du skriver, hvad jeg skal.
Min erfaring er, at kunder i vores slags shop, nok ikke vil oprette sig som kunde - hvorfor skulle man gøre det? Det er jo ikke hver dag, man køber alarmer.
Udefyldelse af kontaktoplysninger bør nok også ændres lidt: Det accepteres at et postnr. udfyldes med bogstaver, og telefonnummeret det samme. Og hvorfor skal jeg vælge et land på din meget l a n g e liste? Kan den ikke afkortes til relevante lande, hvis den skal være der?
Det var bare et par punkter, som jeg tror ville kunne forbedre salget.