Og det er derfor der er mange der fejler. De går ud fra at de har fået alle informationer og de er korrekte uden at det er dobbelttjekket.
Det kan godt være du ikke finder det nødvendigt og? Med min erfaring for hvor "sneaky" amerikanerne kan være bevidst eller ubevidst, så mener jeg mit svar har relevans. Og når vi netop taler kosmetiske produkter, så er amerikanerne lysår tilbage i forhold til europa i forbindelse med restriktioner på sundhedsskadelige ingredienser og mange andre ting i forhold til kosmetiske produkter, og så kan du mene hvad du vil det er et uomtvisteligt faktum. Det er også et uomtvisteligt faktum f.s.a. parfume, at amerikanerne generelt IKKE har forstået mærkningsreglerne som er gældende indenfor EU hvad angår de 26 mest allergene duftstoffer og håndtering af mærkning med disses tilstedeværelse i kosmetiske produkter. Og jeg kunne komme med flere eksempler. Men ærligt talt, gider ikke bruge mere energi på at diskuttere fakta, man kan tage imod hjælpen til at undgå at lave for mange brøler (og spare penge) eller man kan lade være :) Time for business instead :) Se denne video:
|
Import af skønhedsprodukter fra USA
Køb ren argan olie her