Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af skønhedsprodukter fra USA

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Antonio Forteza:
Confused jeg går jo ud fra, at manden har sat sig ind i det produkt, han ønsker at sælge og har indhentet den fornødne information, hvis han er nået til at importere.

Og det er derfor der er mange der fejler. De går ud fra at de har fået alle informationer og de er korrekte uden at det er dobbelttjekket.

Antonio Forteza:
Derfor ser jeg det ikke nødvendigt, at oplyse ham om hvad og om hvordan amerikanske firmaer vil forsøge, at snyde ham med halve/urigtige oplysninger. Hvilket han jo heller ikke spørger til!

Det kan godt være du ikke finder det nødvendigt og? Med min erfaring for hvor "sneaky" amerikanerne kan være bevidst eller ubevidst, så mener jeg mit svar har relevans. Og når vi netop taler kosmetiske produkter, så er amerikanerne lysår tilbage i forhold til europa i forbindelse med restriktioner på sundhedsskadelige ingredienser og mange andre ting i forhold til kosmetiske produkter, og så kan du mene hvad du vil det er et uomtvisteligt faktum.

Det er også et uomtvisteligt faktum f.s.a. parfume, at amerikanerne generelt IKKE har forstået mærkningsreglerne som er gældende indenfor EU hvad angår de 26 mest allergene duftstoffer og håndtering af mærkning med disses tilstedeværelse i kosmetiske produkter. Og jeg kunne komme med flere eksempler.

Men ærligt talt, gider ikke bruge mere energi på at diskuttere fakta, man kan tage imod hjælpen til at undgå at lave for mange brøler (og spare penge) eller man kan lade være :)

Time for business instead :)

Se denne video:

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)