Kære unge iværksættere, Vær med til at sætte dagsordenen for at fremtidens journalistik! Vi er i gang med et forskningsprojekt ”RefleXx”, der skal vise mulighederne for at formidle kvalitetsjournalistik på iPhone og iPad. Projektet fungerer som et slags interaktivt web-magasin med temaer, der er interessante for ”det blå segment” - og som så bliver redigeret om til de andre mobile platforme. ”Interaktivt” fordi I brugere kan have medindflydelse på, hvordan slutproduktet bliver, igennem at melde ind med meninger og erfaringer direkte på sitet www.reflexx.dk. Det tema, jeg er i gang med at udarbejde, hedder ”Ledelse 2.0”. Det kommer bl.a. til at bestå af et portræt af iværksætteren Jesper Buch, manden bag Just-eat. Og det er her, jeg har brug for jeres hjælp - jeg har virkelig brug for jeres erfaringer, holdninger og meninger. Der er specielt tre punkter, hvor jeg har brug for, at I ”fodrer” mig... - Ville du kunne sælge en virksomhed, du har startet op fra bunden? (Som Jesper Buch jo gjorde det med Just-eat.) - Har du selv erfaringer med iværksætterlivets til tider svære valg? - Hvad ville DU spørge Jesper Buch om, hvis du sad overfor ham? ...men også andre tanker om Ledelse 2.0 vil blive taget imod med kyshånd. I kan se mere om projektet på www.reflexx.dk - eller I kan gå direkte ind på min tema-del http://input.reflexx.dk/forum/forum.php?threadId=148. For at være med, skal I bare registrere jer og derefter skrive et nyt indlæg. Jo før, jo bedre (Projektet lukker nemlig for input den 28. oktober) På forhånd tusind tak for jeres samarbejdsvilje – og til gengæld kan jeg love jer, at kvalitetsjournalistik til iPhone/iPad, med jeres hjælp, er lige rundt om hjørnet. / Annette Mors, journalist |
Journalist har brug for dine iværksætter-erfaringer, -holdninger og -meninger
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)