Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing på facebook.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg holder mig bare til iqmedier det første halve års tid, det lyder som et godt nybegynder sted.

Det synes jeg også det er. Du skal bare huske at udbetalingstiden er 45 dage fra måneden er gået. Dvs. de penge du tjener i oktober bliver udbetalt d. 15. december. Den udbetalingstid lader til at være en standard for de danske netværker, som de kun i få tilfælde omgår.
Så det skal man lige have med i sin plan :)

Der findes dog (amerikanske) netværker der udbetaler hver 14. dag. Jeg er meget tilfreds med Affiliate Cash Pile som jeg linker til inde på min blog (højre side), selvom det self. er rarest at arbejde med danske kampagner og danske forbrugere.

Det gør ikke spor at der går 45 dage, det er nu mere bare for at prøve det af, og for at se om det er noget jeg kan få succes med, det kunne jo være lækkert. Det er nok ikke helt utænkeligt at jeg også tilmelder mig ACP som du linker til på din hjemmeside.

Du har forresten en link fejl på din hjemmeside:

2. Opret annoncerne!

I dette afsnit prøver du på at linke til facebook.com/ads - men en stor del af linket skal lige sakse væk.

Sådan tjener du penge på Facebook

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:06

Hej Simon, tak for nogle gode indlaeg.

Et "hold" paa 45 dage, det er jo helt vildt... Der halter danske affiliate netvaerks sgu godt nok noget efter hvad der bliver tilbudt et klik over landegraensen.

Jeg har svaert veed at se, hvordan en saa lang venteperiode paa nogen maade kan vaere et godt nybegyndersted eller appelere til facebook affiliates. Enten saa kraever det at du har et annonce budget, der er stort nok til du kan straekke det over mindst 45 dage, eller at du er bonde taalmodig. Et marathon at opbygge cashflow med saa langt et hold.

Det var netop derfor jeg anbefalede EWA, fordi du hurtigt faar den investering du smider ind i facebook annoncer tilbage. Forhaabentligt med afkast, saa du kan skalere op den efterfoelgende uge.

And just for the record:  EWAS's ugentligte minimum er $500 i lead generering, ikke $1000.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:17

Tak for oplysningen Michael. Fejlen skulle være rettet nu :)

Legacy: Ok, jeg må have læst forkert så :) Men det er stadig en ret høj grænse for nybegyndere synes jeg.
IQmedier synes jeg er en god start fordi de har nogle gode kampagner der er nemme at gøre profitable, samt ret høje betalinger. Men den lange udbetalings-ventetid er meget gammeldags, ja.

Og ja, det er langt nemmere at skalere det hele, når man har udbetalinger hver uge eller hver anden uge. 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)