Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges tilbud på simpel template til joomla

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger prisoverslag på oprettelse af en forholdsvis simpel template til Joomla.

Dvs. Design af en template. som indeholder basis elementer. Så jeg selv kan klare resten med menuer, artikler osv.

Har set på diverse gratis templates. De er sådan set også fine nok. Men jeg har ikke nok forstand på html og css til, at jeg kan lave det selv.

Håber jeg har udspecificeret det nok?

Mvh

Søren V Madsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:08

Hej Søren

Du kan sagtens selv lave din Joomla template. Jeg har en del Wordpress sites, hvor jeg selv har lavet mine templates da jeg aldrig kunne finde nogle gratis templates jeg syntes om. Jeg kan heller ikke kode, men hvis du kan bruge Word, er lidt pc vant og det ikke skal være en meget avanceret template, er Artisteer mere end rigeligt.

Artisteer er en template generator hvor du blot træffer dine valg med musen og programmet gør resten. Du har meget frie rammer og næsten alt kan ændres, tilpasses, fravælges og tilføjes som du ønsker det. Hvis du sætter sig lidt ind i det, kan du virkelig lave nogle fede templates. Du kan også indsætte dine egne billeder og logoer så det bliver personligt. Når du så er færdig med din template gemmer du den, uploader den via ftp og vælger den i backenden og vupti, så har du et nyt design på dit site. 

Det jeg synes som er rigtig fedt er, at jeg selv og når det passer mig, kan tweake mine designs eller fuldstændig skifte design i løbet af 1-2 timer. Det er virkelig nemt at bruge og de virker hver gang. Jeg har aldrig oplevet problemer med mine templates og de er cross-browser kompatible (virker til alle browsere).

Artisteer virker til Joomla, Wordpress, Drupal, Blogger, ASP.NET, DotNetNuke m.fl.

Du kan se en video og hente en gratis prøveversion med alle funktioner her: Artisteer 

Den eneste forskel er på den betale version og prøveversionen er, at de tilføjer et vandmærke i templaten. Men så kan du da se om det er noget for dig før du betaler noget. Derudover koster det kun $130 og det er et engangsbeløb.

Det har været en kæmpe hjælp for mig og jeg bruger det meget. Nu kan jeg selv lave præcis den template jeg vil have, på den tid det før tog mig at finde en gratis, der kun var nogenlunde.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh. Peter Munck

http://www.billigtoner.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:44

Hej Peter

Det ser ud som lige noget for mig.

Mange tak for hjælpen.

God weekend