Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel hjælp til opstilling af regnskab for opstart (beregning af omkostninger vs indtjeningsbehov)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kender den løn jeg vil opretholde så mit eksistensniveau ikke falder omkuld. >25-30 K

Jeg kender min indkøbspris på importvare fra USA. Der er kun 2 varetyper indtil videre.

Jeg kender toldsatsen (0%)

Jeg kender ikke fragtomkostningerne endnu men kalkulerer med 25 dkk pr. stk
(højt sat da det ikke ligger i den tunge ende)

Jeg skal forhandle engros og direkte til kunde, dvs indkøberen skal have det til en pris der ikke kan købes billigere online hos mig ved direkte salg til fru Jensen.

Jeg vil gerne regne ud hvad jeg min skal sælge engros men ønsker også at opstille det sådan at jeg kan regulere i takt med at jeg evt. sælger fint ved direkte salg, og dermed tjene mere.

Men jeg har brug for at der listes felter med:

Faste og variable omkostninger herunder:
Telefon
Husleje
Internet adgang
Transport
Forsikring varelager
Forsikring (ansvar?)
Pension
A Kasse
Eshop omkostninger
Reklame artikler, annoncering
Opstart låne omkostninger
O.a.?

Er der nogen der kan løse denne hovedpine for mig.

Hilsen Nina

 

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo købe en af de mange mindre rengkabsprogrammer derude, og få det løst på den måde :)

Lur mig om det ikke koster dig mere i brugt tid selv at lave programmet. Eller tag ind på www.experten.dk og stil spørgsmålet i excel forummet :)

Se evt Letmoms.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)