Jeg har netop lavet en aftale med TV2/Metronome omkring nogle sponsorater til TV2's Bingo Banko spil. Desværre har jeg kun set programmet en enkelt gang, men det er ikke kun de helt store præmier, der bliver langet over disken. Fx er der både citronmåner, Lego og adskillige hår- og hudplejeprodukter. Selvfølgelig er de store logo-indehavere til stede i et sådant arrangement, men også mange mindre og ret ukendte virksomheder er heldige at blive nævnt i den allerbedste sendetid. Desuden har alle sponsorer en tekst og link til deres egen hjemmeside, kun et par klik væk fra de spilleplader vi allesammen skal printe ud. Så uden at lægge hovedet på blokken vil jeg tro, at der er rigtig mange, der osse lige skal se, hvad man egentlig kan vinde - og også gerne lige drøner forbi sponsorernes hjemmesider - især dem de ikke kender i forvejen. Så der er ikke altid en fordel at være kendt! Så prøv det - jeg skal gerne lave et indlæg lidt senere, når der er kommet lidt statestik på hvor mange der har klikket sig videre fra TV2 til min hjemmeside. Eddie Buchhave
|
Hej Eddie,
Det lyder som en kanon god ide. Vil gerne se lidt statistik når du når så langt.
VH
Haydar