Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Websted links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får man webstedlinks på google?

Som fx. jp har?

http://www.google.dk/search?aq=1&oq=Jy&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=jyllandsposten

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:56

Martin Hedegaard:

Hvordan får man webstedlinks på google?

Som fx. jp har?

http://www.google.dk/search?aq=1&oq=Jy&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=jyllandsposten

Det gør man ved at have en side, der bliver opfattet som yderst relevant af Google på et givent søgeudtryk - og med afstand ned til de nærmeste. Derfor sker det oftest på navne og brands.

Thomas Rosenstand har skrevet noget om webstedslinks her. (Et par år gammelt, men fortsat yderst relevant.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

Korrekt der står i artiklen ved at skriv mit domæne navn stripdanmark i google har jeg 6 site links , desuden kan du få nogle højt op der slet ikke står i titlen eller nærmeste ikke på hjemmesiden med vis du f.eks. Har et navn deltager i debatter , skrives artikler om dig de linker til din hjemmeside dette er f.eks. Skete med mit navn Mikael Christiansen har 3 site links her til mig side og ligger nummer 1 på google også her så , få masser links til din siden skab dig et navn .

Lave teksten på siden unik hjælper lidt , blive ved og atter ved sørg for at være branches førende og gerne den der skaber debat og gang i din branche og du skal simpelthen være bedste for det er du, derfor er fleste linker til dig, uden en total vild gejst for at vinde kan det blive svært.

Kort skab dig et navn og blive kendt , dette hjælper til google mener du er særligt brands med dette søgeudtryk , da de mener din side er bedste med dette ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)