Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Twice:

Hej,

den er sq go´ nok - og der er ikke noget mærkeligt i det:

Du prøver deres seo-service i 8 uger, fordi de håber, du bliver glad for det (får kunder/ opmærksomhed/ salg), og derfor fortsætter dit samarbejde med dem efter de 8 uger, som betalende kunde (til en aftalt pris og periode). Hvilket jo er fint for de virksomheder der mærker gode resultater af samarbejdet. Og hvis du ikke ønsker at fortsætte, melder du det nemt fra på deres www i løbet af de 8 uger. Fair nok!

Du skulle vel tilfældigvis ikke have noget at gøre med det omtalte firma? Zip it!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Nielsen - Kidznews.dk:

Twice:

Hej,

Du prøver deres seo-service i 8 uger, fordi de håber, du bliver glad for det (får kunder/ opmærksomhed/ salg), og derfor fortsætter dit samarbejde med dem efter de 8 uger, som betalende kunde (til en aftalt pris og periode). Hvilket jo er fint for de virksomheder der mærker gode resultater af samarbejdet. Og hvis du ikke ønsker at fortsætte, melder du det nemt fra på deres www i løbet af de 8 uger. Fair nok!

Du skulle vel tilfældigvis ikke have noget at gøre med det omtalte firma? Zip it!

Der er ikke noget i vejen med det som Twice siger. Men der hvor problemet ligger er den MÅDE de vil lave SEO på. Den er ikke helt fin.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Twice:

Hej,

Ha-ha. Dit allerførste indlægAmino. Jeg tror, du skal regne med, at Aminoerne er lidt mere snu.... ;-)

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

OK - og så kan man give sin mening til kende, eller...?!

Look, jeg "forsvarer" jo ikke nogen, siger blot til ham der spurgte, at jeg synes godt man kan sige ja til 8 ugers SEO, hvis man har lyst til at prøve, hvad det kan gøre ift. Google etc. Der må da være en grund til, at så mange firmaer vælger at søgeoptimere... Jeg har set aftalen på skrift, (juridisk bindende, selvfølgelig) så der er ligesom ikke mulighed for overraskelser.

Det giver da umiddelbart go´ mening at hjælpe nogen med SEO i 8 uger, hvis man kan få dem som kunde bagefter i et helt år!

Om man så er enig i måden at søgeoptimere på, om der er andre og bedre måder, det aner jeg intet om - det må jeg hellere overlade til jer Aminoer, som du siger, I hedder...  :O)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:26

Nu laver de jo faktisk ikke SEO til firmaerne, men SEO til domæner som de selv ejer og hoster, dvs. de levere faktisk INTET til firmaet, udover et par links fra disse supplering sider til ens eget domæne.

Disse supplerings sider oprettes først i prøveperioden og først når både design og tekst er godkendt, herfra også til placeringer der kan mærkes på 8 uger tror jeg ikke lige de har evnerne til at realisere.

Prøv bare at google et par søgeord inden for min brance, også se hvor mange af disse skyggesider der dukker op, så bliver du sikkert overrasket over at der vist ingen af disse sider som er mediadirekt sider, selvom de jo nærmest garantere top placeringer på disse søgeord.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:39

Det er da vist noget værre stads det firma Smile, og spild af penge hvis det ikke engang er brugbart!!

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26

Twice:

OK - og så kan man give sin mening til kende, eller...?!

Look, jeg "forsvarer" jo ikke nogen, siger blot til ham der spurgte, at jeg synes godt man kan sige ja til 8 ugers SEO, hvis man har lyst til at prøve, hvad det kan gøre ift. Google etc. Der må da være en grund til, at så mange firmaer vælger at søgeoptimere... Jeg har set aftalen på skrift, (juridisk bindende, selvfølgelig) så der er ligesom ikke mulighed for overraskelser.

Det giver da umiddelbart go´ mening at hjælpe nogen med SEO i 8 uger, hvis man kan få dem som kunde bagefter i et helt år!

Om man så er enig i måden at søgeoptimere på, om der er andre og bedre måder, det aner jeg intet om - det må jeg hellere overlade til jer Aminoer, som du siger, I hedder...  :O)

Hvilken hjemmeside og søgeord har de så hjulpet dig med? Lad os se hjemmesiden og resultater på søgninger af de søgeord du bestilte.

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Vil gerne have noget www op at køre, evt. bare en blog, og derfor har jeg sat mig ind i div. tilbud. Men har ikke købt/lavet noget endnu.  :O) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:52

Kommer jo an på hvad det er de vil lære dig ;-)
Men ja det lyder for godt til at være sandt ! :-)

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:58

René Reinholdt:

ligner et typisk sælger trick. opsiges det ikke inden udløb dato fortsætter det i et år hvor du er bundet.. Personligt vil jeg løbe skrigende væk fra et hvert tilbud der er uopsigeligt. Men det er naturligvis bare min holdning. :)

Har du hverken mobil eller internet? Big Smile

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)