Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RoHS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
På et tilbud jeg har modtaget står følgende tilægsmulighed. Hvad drejer det sig præcist om?

Additional Charge (RoHS for unit)

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:31
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:48
Er tillæg for kontrol af farlige substanser i varen, evt tillæg for dangerous goods. hvad er det du har tilbud på?
Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 11:51
Det er en DVD afspiller
Dvs. de skal have penge for at opfylde lovgivningen i EU?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
RoHS er et nyt direktiv, der blev indført 1. juli 2006, og som omhandler hvilke materialer der må bruges i specielt elektronisk udstyr. De materialer, der eksempelvis ikke længere må bruges, er bl.a. bly og farlige flammehæmmere...

Det lyder lidt mystisk, hvis de skal have tillæg for RoHS. Det er indført ved lov i Danmark.
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:04
Nu har jeg ikke været inde og studere hvad de skriver omkring den pågældende vare men hvis producenten af dvd afspilleren ikke har de samme krav og standarder til produktionen og materialerne som producenter i EU, kan der blive tale om eventuel afgift på varen. I dette tilfælde RoHS tillæg. Så ja, du kan godt sige at de skal have penge for at sende en vare som ikke opretholder EU standarder ind i EU.

Det gør de simpelthen for at beskytte producenter i EU, samt sikre visse standarder (miljø og sundhedsmæssigt) overfor både forbrugeren samt fabriksmedarbejderne.

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 23:48
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:55
Det lyder som en af de mange tvivlsomme leverandøre der er i den branche, foreslår du finder nogle at benchmarke med.

En "EU" pris indeholder normalt de specifikationer mine med debatører nævner, jeg foreslår du finder en Hong Kong eller Taiwan leverandør med produktion i Kina

Hilsen

CS

Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 07:31
Det er et HongKong firma med production i Kina jeg har fået prisen fra...
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:18
Under alle omstændigheder ville jeg være på vagt for der er mange plattenslagere i den branche, også i HK og TW, der er dog flest i Kina...

(Det er kun uden for EU der ikke er brug for nævnte certificater. Men her er der andre som skal mødes)

Du burde nok også bede om at få en kopi af alle deres certifikater og om nødvendigt kontakte dem der har testet for at se om det ikke er fup certifikater.

Prøv at kigge efter et firma der hedder COBY (et Kineser firma) de har måske noget du kan bruge og de skulle være rimeligt seriøse.

Good luck

CS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)