Hej! Jeg har en række opgaver, som jeg skal have hjælp til at løse da jeg simpelthen ikke har tiden til selv at klare det. Disse opgaver er lidt brede, så jeg vil sætte pris på at arbejde sammen med en, som kan det hele selv. Opgaverne drejer sig om: 1. Wordpress e-handel. Installering og tilpasning af template (allerede købt) 2. Indsætte en tilbudsformular til et flyttefirmas hjemmeside 3. Almindelig opsætning og tilpasning af wordpress template til frisør salon 4. Udarbejdelse af formular til en nden CMS side. (Fra Scandiaweb). 5. Og evt. andet grafisk arbejde el. Google AdWords.
Jeg er ikke ude efter virksomheder, der sætter andre til at lave arbejdet. Du skal selv kunne klare det. Hvis ikke du kan klare det hele, men dele af det. Så giv alligevel et kald til mig. Mail mig på ykv@yngvi-design.dk eller ring til mig på 61 99 47 65 Der er en række deadline på alle opgaverne. Selvfølgelig forskellige. Men du får masser at lave. Du skal minimum lave 1-2 års erfaring med hjemmesideopgaver på professionelt niveau.
Dbh. Yngvi Karlson P.S. En aftale er en aftale og en dealine skal overholdes. Leveringspræcision er yderst vigtig. |
Hjælp til wordpress opgaver og formularer. Betalte.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Dbh. Yngvi
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)