Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ønskes vedr. bannerreklamer, Adwords mm.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

så er jeg atter på banen med et nyt website. Denne gang er der tale om et service website. Da dette site ikke har nogen egentlig indtægt kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen af jer har erfaring vedr. brug af bannerreklamer som indtægtskilde. Her tænker jeg ikke på irriterende pop-ups, men derimod stilige og velplacerede grafiske reklamer og scripts som Google''s Adwords. Hvilke er de bedste? Hvem skal man kontakte? Hvad er udbetalingerne baseret på og hvorledes gør I selv?

Med venlig hilsen og på forhånd tak,

Martin

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:05
Altså, udover at benytte dig af de forskellige banner-rotations systmer der er rundt på nettet, kan du jo vælge selv at sælge annoncer på din side..

Fx tage et vis beløb for en måned eller lignende..

Mange steder køre de med, at de sælger fx 1000klik på banneret, for 1000kr .. Men det koster jo at få lavet sådanne ting der, så pr. måned er nok den bedste måde for dig lige i starten..

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:54
Ved PPC modellen som brian nævner, kan du dog nemt løbe ind i troværdighedsproblemer, grundet din virksomheds størrelse. Da det er forholdsvis nemt at snyde med den slags. Det vil kræve meget dokumentation.

Tror jeg ville satse på affilerate programmer og adsence og lign. systemer..

/ Charly
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)