| Så jeg vil lige høre herinde om der er nogen der kender nogen eller har en ide om hvor jeg kan opdrive sådan nogle.. På forhånd tak: Thomas Niels Thomsen | 
Visitkort cd''er
                            Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

- 1
| Vh Peter | 
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
| - Larmer som en i det H****** fordi de spinder skævt - Med vore dages hurtige drev er der stor chance for at hvis en disk spinder skævt så kan den eksplodere (se eventuelt det famøse afsnit af Mythbusters) - I slot-in drev kan de skabe en hulens masse problemer fordi de ikke kan skubbes ud og lignende. De egner sig bedst til skuffebaserede drev. | 
| 
 Hej Thomas Du kan jo se lidt på denne tråd   Med venlig hilsen Ania | 
| øhhh glemte lige at sætte linket på   upps Ania | 
| Så for den det virker ikke?!?.. Nå men sidste forsøg da   | 
| Nå Nå det fungerer stadigvæk ikke, hvis der lige kommer en moderator forbi så forklar gerne...  Du kan se på indlæget der er skrevet den 28/12 kl 14.46 af Morten Vh Ania | 
| Dato: 11-01-2007 13:14:49 Forfatter: Ania Nå Nå det fungerer stadigvæk ikke, hvis der lige kommer en moderator forbi så forklar gerne...  Du kan se på indlæget der er skrevet den 28/12 kl 14.46 af Morten Vh Ania Det ser ud til at du på en eller anden måde får kopieret nogle mærkelige tegn med ind i linket. Her er det rigtige: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=10207&num=20&pageNo=1 | 
| Tak for alle svarene ( og kampen Ania   ).. Må erkende at jeg har fået lidt kolde fødder med hensyn til cd''erne. Det ville ikke være så smart hvis kundens kommende kunder får ødelagt sine PC''ere hvis de sprænger i drevet..  Så nu overvejer vi evt. en usb nøgle i stedet selvom selve ideen med cd''en går lidt i vasken...  Så derfor vil jeg evt. høre om der er nogen er ved hvor man kan få billige USB nøgler i en mængde af 500 stk.. Mange hilsner: Thomas Niels Thomsen | 
                            Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger