Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tastatur med touchpad

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg brugte det meste af dagen i går på at ærgre mig over, at min seneste computer er stået af.

Nu er jeg så henvist til en dampmaskine, hvor det endelig er lykkedes mig at få overført de vigtigste data fra den afdøde computer.

Men men men

Min stakkels slidte skulder kan ikke længere tåle at bruge mus - jeg har brug for en touchpad, ligesom på en bærbar.

Har nogen af jer noget begreb om, hvor man kan købe et keyboard med touchpad i en god kvalitet og til en pris, hvor det stadig er muligt at få det sendt til Vestjylland.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:36
Jeg ved at IBM laver keyboards med indbygget "klit" (den der røde pointer de bruger på deres laptops)

Prisen ligger omkring 800-1100 kroner.

Se f.eks. http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=223081

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt det er den rette udgave til "alm kontorbrug" da proshop åbenbart mener det er til rackbrug, men ellers er der en stak andre ibm keyboards på edbpriser.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Jeg vil tillade mig at foreslå Logitechs Trackball, som jeg nu har haft i omkring fem år. Jeg begyndte at mærke nogle spændinger i armen, men de forsvandt da jeg skiftede til en trackball - de tager dog et par dage at vende sig til.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:47
Dato: 11-01-2007 09:19:22
Forfatter:Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Jeg brugte det meste af dagen i går på at ærgre mig over, at min seneste computer er stået af.
>
Græd ikke over spildt mælk - græd over dårlige backup rutiner som koster mange timers arbejde når noget går ned
Nu er jeg så henvist til en dampmaskine, hvor det endelig er lykkedes mig at få overført de vigtigste data fra den afdøde computer.
Men men men

Min stakkels slidte skulder kan ikke længere tåle at bruge mus - jeg har brug for en touchpad, ligesom på en bærbar.

Har nogen af jer noget begreb om, hvor man kan købe et keyboard med touchpad i en god kvalitet

Kig her:
http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=43&Sort=Wanted&Soegeord=touchpad+

og til en pris, hvor det stadig er muligt at få det sendt til Vestjylland.

Det kan jeg så ikke udtale mig om... kender ikke den ugentlige afgangsdag for landpostens hestevogn og der er vel også nogle faktorer som at få teknologi gennem tolden, veksling af trædollar og fare for at køre fast i mudder på en smal landevej

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 12:50

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:50
Tak til alle.

Jeg har bestilt et IBM - det burde sikre mig en vis kvalitet.

Jeg tog lige tre USB-ting med i kurven - en netværksdongle, en bluetoothdongle og en memorystick.

Jeg købte det hos Proshop, som var (næsten) billigst med tastaturet, er e-mærket, og som jeg har handlet med før.

Det var nemt og hurtigt at grapse de andre ting - derfor fik de lidt ekstra ud af deres billige tilbud (som alligevel koster mange penge, synes jeg).

Det kan e-købmænd lære af.

mvh Hans

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:13
Prøv Danbit i Køge - de har touchpad tastature til rimelige priser.

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:37
Jeg tror ikke du nødvendigvis bliver glad for den løsning, jeg vil ligesom den anden her i forum henvise til logitechs trackball produkter, dog er jeg mere til TrackMan® Wheel

Jeg havde også selv problemer med håndled og skuldre for flere år tilbage, men efter jeg har skiftet til trackman har jeg slet ikke mærket det - og jeg arbejder mange timer foran en computer.

Det er mig en gåde, at produktet ikke er mere ubredt end det egentlig er. Man ofrer massevis af penge på hæve/sænkeborde, stole osv, men ikke på et mindst ligeså vigtigt redskab som "musen"

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:31
Nu er vi jo forskelligt skruet sammen - og sikkert også forskelligt "smadret" af vores arbejde.

Mit primære skulderproblem er, at jeg ikke kan tåle bevægelsen, vhor jeg løfter armen og flytter den fra tastaturet til musen.

Jeg har derfor været nødt til at have musen i venstre hånd eller at have den liggende foran tastaturet. Ingen af delene er en god løsning. Jeg har prøvet rollermous, trackballs, venstrehåndsmus, ergonomiske mus og penneværktøjer. Men det eneste, der har holdt min skulder fri er arbejdet ved den bærbare med touchpad.

Nu har jeg fået mit IBM keyboard - fludstændig magen til dette http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=57648 blot med den forskel, at der står IBM på.

Den eneste ulempe, jeg har fundet indtil nu er , at Fn knappen sidder der ,vhor ctrl burde sidde, men det vænner jeg mig nok til.

mvh Hans - med den smertefri skulder.... (stort set)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 12:26
Jeg har det omvendte problem, mit primære arbejdsredskab er min ibm thinkpad x31, og hvis jeg sidder ved et almindelige tastatur er der normalt en windowstast der hvor jeg plejer at have ctrl.... :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)