Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søger efter nye investerings mulighed (størrelses orden 100.000-400.000 kr)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger er  investerings mulighed i et nyt og spændende projekt, som er klar til at komme ud over stepperne.  Eller en eksisterende virksomhed der mangler en kapital indsprøjtning.  (dog ikke noget med gambling ellers er jeg som udgangs punkt  meget åben )

Det jeg kan investere pt.er i størrelses orden 100000 - 400000 kr

I må gerne skrive en kort beskrive af projektet , ellers Kan jeg kontaktes på mailen;  RK007@hotmail.dk  (kun seriøs henvendelse Tak.)

Evt .send  noget kontakt info tlf eller mail

MVH

R.K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12

Spændende. Jeg ku da godt bruge lidt penge ;)

Hvad er din baggrund for at gå ud og investere via Amino? Uden at have været bruger herinde, over længere tid?

Måske jeg er lidt kritisk, i mit spørgsmål. Men det vil jeg mene er tilladt, inden man smider sin egen ide efter andre.!

Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 23:20

Du kan altid investere lidt i fodboldklubben AGF :p

Du vil altid være velkommen! Yes

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:24

Nu har jeg fremsendt en mail, og så ser vi hvad der kommer ud af det. :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:59

ja enig med Morten

KHEU skriv lige lidt om dig selv..

jeg har da også spildt tid gennem en tusindfaster/fusentaster her gennem amino

der ville invetstere..

synd at spilde iværksætterens tid..-

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Han er muligvis venlig nok. Men pas på når han er anonym. Det er en perfekt måde at tømme dig for oplysninger på, og så selv løbe med ideen.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:17

Jimi Hove:
Han er muligvis venlig nok. Men pas på når han er anonym. Det er en perfekt måde at tømme dig for oplysninger på, og så selv løbe med ideen.

Jo, men det kunne jo være man blot gav sig til kende ved kontakt. Selvfølgelig er der en chance for at ens "ide" bliver stjålet, men er man så ideforladt, så man skal stjæle andres ideer på denne måde .. Så tvivler jeg sgu på man får den store succes ud af det.

Jeg har selv en "anonym" profil herinde, hvor jeg har søgt og skudt penge i projekter. (Desværre uden succes)

Jimmy

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:22

Hej Dimsedut

Jeg kender chefer der leder firmaer der tjener hundrevis af millioner om året der stjæler ideer fra andre. Det sker meget mere end man tror. Også derfor der er noget der hedder industrispionage :-)

Det ikke noget specifikt på brugeren her, han sgu være flink nok, bare pas på med at lade dig forblænde af penge.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:06

Nu kender jeg ikke nogen som tjener hundrevis af millioner og stjæler ideer for andre. Men cool nok at der skulle findes nogen som så skyder så blindt i tågen at de skulle tænke at et sådan indlæg på Amino må være vejen til tilfældigvis at løbe ind i nogen som giver en sådan værdi for sin virksomhed.

Jimmy

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:18

Donitez:

Nu har jeg fremsendt en mail, og så ser vi hvad der kommer ud af det. :)

Mom ikke du får en check med 40.000 dkr, husk nu at gemme kviteringerneBeer

Preben

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)