Det jeg søger er investerings mulighed i et nyt og spændende projekt, som er klar til at komme ud over stepperne. Eller en eksisterende virksomhed der mangler en kapital indsprøjtning. (dog ikke noget med gambling ellers er jeg som udgangs punkt meget åben )
Det jeg kan investere pt.er i størrelses orden 100000 - 400000 kr
I må gerne skrive en kort beskrive af projektet , ellers Kan jeg kontaktes på mailen; RK007@hotmail.dk (kun seriøs henvendelse Tak.)
Han er muligvis venlig nok. Men pas på når han er anonym. Det er en perfekt måde at tømme dig for oplysninger på, og så selv løbe med ideen.
Jo, men det kunne jo være man blot gav sig til kende ved kontakt. Selvfølgelig er der en chance for at ens "ide" bliver stjålet, men er man så ideforladt, så man skal stjæle andres ideer på denne måde .. Så tvivler jeg sgu på man får den store succes ud af det.
Jeg har selv en "anonym" profil herinde, hvor jeg har søgt og skudt penge i projekter. (Desværre uden succes)
Jeg kender chefer der leder firmaer der tjener hundrevis af millioner om året der stjæler ideer fra andre. Det sker meget mere end man tror. Også derfor der er noget der hedder industrispionage :-)
Det ikke noget specifikt på brugeren her, han sgu være flink nok, bare pas på med at lade dig forblænde af penge.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu kender jeg ikke nogen som tjener hundrevis af millioner og stjæler ideer for andre. Men cool nok at der skulle findes nogen som så skyder så blindt i tågen at de skulle tænke at et sådan indlæg på Amino må være vejen til tilfældigvis at løbe ind i nogen som giver en sådan værdi for sin virksomhed.