Er der gode råd til hva jeg kan sælge i en lille butik , i en lille forstad til århus, Jeg har ca 40 kvm, jeg ikke bruger...ligger ud til en masse butikker ved en p.plads. (Jeg overvejer en lille vin butik ..) er der firmaer der opstiller deres varer, så jeg ikke får de store udgifter i starten.. (der skal ikke være solarium, filmudlejning, kiosk, spillemaskiner) |
gode ideer til en lille butik...
Hejsa Du kunne evt. lave galleri - det er blevet så moderne, i den forbindelse kunne du helt sikkert også godt have en vinhandel - kunst og vin vil gå godt sammen. Med hensyn til vin, så har jeg ingen erfaring, men du vil uden tvivl kunne få kunstnere til at stille billeder til rådighed - og så evt. lave en aftale om at du får x antal % af handelsprisen - jeg tror godt jeg vil kunne skabe et par kontakter for dig, hvis det har interesse. Mvh. René |
Hey. Jeg tror faktisk godt at rene kunne have fat i noget der. Galleri og lidt vinhandel. Blot husk, at kvaliteten af udstillingerne samt vinen skal gå hånd i hånd. Skal det være eksklusiv kunst ( læs:dyrt ) skal vinen og inventar udstråle det samme. Yderligere er det p.t. hot med unge kunstnere, således at køberen får fornemmelsen af, at være trendskaber og jeg opdagede ham først... Lokal aviserne vil helt sikkert gerne skrive om sådan en butik. Unge kunstnere kan prøve sig af + der sælges vin. Held og lykke - hvad end det bliver :-) Ulrik Mx |
Hmmmmm! Det lyder som en very interesting ide!! kunst og vin!! Jeg vil selvfølgelig lige tænke tingene godt igennem, men hvordan kontakter jeg dig hvis det bliver en realitet..? |
Du kan evt. prøve at tage fat i Christian fra www.spanskevine.dk. Kunne være I kunne finde ud af noget i fællesskab. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Det har jeg da bestemt ikke noget imod, ved dog ikke hvad mener du med venneliste. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|